רגע לפני ליל הסדר, ביום שישי האחרון ובמהלך הסידורים האחרונים לחג, הבלוגר עומרי חיון ובן זוגו הותקפו באלימות על ידי פועלי בניין ערבים בבניין במרכז תל אביב, על רקע היותם זוג הומוסקסואלים. את ההתקפה האלימה תיעד חיון במצלמת הנייד שלו וברגעים אלה ממש חיון נמצא בדרכו למשטרת תל אביב על מנת להגיש תלונה.
עומרי חיון מותקף על רקע נטיותיו המיניות

את המאורע האלים הוא פרסם בפייסבוק וכך רשם: "אני ובן זוגי הלכנו להביא את הרכב מן החניון שברחוב סעדיה גאון, ממש מול הבניין תקפו אותנו אותם פועלים. מרוב כל הלחץ לקראת ההכנות לחג אני ובן זוגי מצאנו עצמנו בוויכוח שגרתי, כמו שכנראה כל זוג "נשוי" אחר מצא עצמו בלחצים של אותו יום. הדבר משך את ענייהם של אותם עובדי בניין, והם פשוט צפו בוויכוח שלנו במשך מספר דקות ונהינו מכל רגע. הלעג נשפך מענייהם".

"פנינו אליהם שיפסיקו להסתכל ולצחוק עלינו. מבלי שבכלל הרגשנו תוך רגע העניין הפך לעגנות כלפינו, כי אנחנו הומואים, לאלימות מסוכנת. תוך מספר שניות קפץ אחד הפועלים מהקומה השנייה של הבניין כשבידו אוחז קרש עץ שלקח מהאתר בנייה עצמו וזרק לכיווני בכל הכח, לא עברה שנייה וכבר אחז ברזל בידו ושלח גם אותו לעברי.. מהקרקע באו עוד שני פועלים לכיוון הרכב ודפקו לבן זוגי את הראש בחלון.. אני נפצעתי ברגלי ולבן זוגי יש פגיעה בולטת על הראש ", סיפר חיון.

לאחר ששיתף את עוקביו ברגשותיו זכה ללא מעט תגובות קשות מהטוקבקים ובשל כך הוא העלה פוסט נוסף וכתב: "פרסמתי את ההתקפה בפייסבוק וקבלתי התקפה נוספת חסרת גבולות מהטוקבקים. לא יודע איך אדם בשר ודם צופה בתמונות האלה יושב במחשב שלו ומגיב שנאה נגדי ובעד אלימות וטרור של עובדים ערבים בלב ישראל נגד זוג ישראלי. הפצעים יעברו, המילים שרשמתם כאן - פחות".