בשבוע שעבר שודר בערוץ 2 הסרט של חיים אתגר על בר רפאלי. לא, זה לא היה  הסרט הגנוז שהועבר לבית המשפט, אחרי שאמא ציפי רפאלי לא בדיוק התלהבה מחלק מהתכנים.



הסרט שכן שודר, כלל ראיונות עם מקורבים וגם עם מקורבים בדימוס, בהם גם בעלה לשעבר של רפאלי אריק ויינשטיין המתגורר במיאמי. ליאורה נאלצה להיכנס להליך בוררות, בתפקיד הבוררת כמובן, אחרי שויינשטיין טען שהדברים שאמר לא לגמרי רלוונטיים, בפרט משום שהם נאמרו לפני שש שנים בראיון טלפוני. להלן גרסתו של ויינשטיין הרחבה, אחרי שפרסם סטטוס בפייסבוק  "חיים אתגר שקרן. זה נאמר לפני שמונה שנים. הוא מעלה גרה העגל הזה. הוא שם בכותרת של הכתבה כאילו זה משלשום. הופ הופ לא משקר".



להלן גרסתו המעודכנת של ויינשטיין, כפי שנמסרה השבוע לליאורה: "הוא ניסה לפני 6-7 שנים בתחילת הדרך לנסות להוציא ממני כתבה. אני לא אוהב להתראיין, את מכירה אותי. הוא הלך ולקח דברים שהוא ביקש ממני לפני שלוש שנים והוא השתדל להיות נחמד הוא אמר לי 'תשמע, אני הולך לעשות כתבה, אספתי חומר ואין לי בעיה לתת לך שלוש שאלות ותחשוב מה אתה רוצה לענות עליהן'. אני לרגע יכולתי להתפתות לזה, זה נשמע טוב. אבל בכל זאת התקשרתי להתייעץ עם שוקי בן פורת , בעלה הראשון של ציפי, הוא חבר אמתי שלי, היינו שותפים. הרי ככה בר ואני הכרנו. אני, שוקי ורפי היינו שותפים בשנת 1989, בר הייתה בת 5 וחצי. הפקנו את המרוץ הגדול בגעש. 


ומה שוקי הציע?
"שוקי, שהוא אלוף בכל מה שקשור במדיה ופרסום, אמר לי חד וחלק לא לענות לחיים אתגר,  כי ברגע שאני עונה לו אכלתי אותה. באמת באותו זמן אתגר לא עשה עם זה כלום, אבל זה היה בתקופה ההיא. ללכת ולעשות בזה שימוש היום?"

תראה, אם אתה בא ואומר שהיו לך עם רפאלי יחסים של בעל ואישה אז זה לא משתנה. אם אמרת את זה לפני 8 שנים אתה יכול גם להגיד את זה לפני 8 דקות. 
"הוא לא שאל אם היו יחסים של גבר ואישה. זו שאלה שלא שואלים, זה לא מכובד. עד לאיזו רמה אנשים יכולים לרדת? לו היה חשוב באותו זמן אם זה היה פיקטיבי או לא היה פיקטיבי. אני אמרתי לו שזה לא היה פיקטיבי. זה היה אמיתי לחלוטין".

אז היה רומן.
"מה קשור עכשיו לרומן? אני לא אספר לך על שום רומן שהיה לי בחיים".

אבל איך נולדה החתונה?
"מה זאת אומרת? היא נולדה מזה שהיא נולדה".


"השתדלתי שבר תהיה צמודה אליי כדי לדאוג לה" צילום: אינסטגרם






התאהבתם ונהייתה חתונה?
"בר הייתה אצלי כבר בחתונה הראשונה. אני ורפי רפאלי היינו שותפים בתקופה שהמשרד היה בבית של רפי וציפי בהוד השרון. ביום שתכירי אותי לא דרך הכתבות, ברגע שתפגשי אותי פנים מול פנים, אני נותן לך בדיוק רבע שעה להתאהב בי. את מבינה? לא בגלל שאני יפה, בגלל שאני בחור טוב. אני בחור מדליק, אהוב הקהל. תלכי איתי במיאמי לכל מקום, לכל חנות, לאן שאני לא נכנס, מיד כולם יגידו 'הופ הופ הנה הוא הגיע'. אני כזה. אני חברמן ואני לא שחצן, פשוט החיוך שלי כובש"
 
בתכלס, בר רפאלי הייתה יכולה להיות הבת שלך.
"מה שאני מנסה להגיד זה שבזמן שבר הייתה בת 5 וחצי אנחנו ישבנו בבית שלהם ומכורח הנסיבות השתדלתי שבר תהיה צמודה אליי כדי לדאוג לה. חוץ מזה, אני הייתי אהוב מאוד אצלם בבית"

אתה עדיין בקשר עם המשפחה?
"כן, בוודאי".

אבל אתה לא מסביר לי איך הם החליטו מכל האנשים בעולם שאתה מתאים להיות הבעל של הבת שלהם.
"כי הרגישו ככה. אם תחכי בסבלנות אני אסביר לך בדיוק. זה היה סוג של הגשמת חלום".

שלה?
"בוודאי. אבל חכי. אל תמהרי לקפוץ. תחכי וזה יבוא. לדוגמה, חיים אתגר, הוא בחיים לא יקבל ממני מידע, את תזכי. אתמול דיברתי עם שוקי דווקא עלייך ואמרתי לו שאת מכובדת ואם אני אתן למישהו סיפורים זה יהיה רק לך. את יודעת מי אני? תכנסי אליי לפייסבוק ותראי תגובות של אנשים. תאמיני לי שאם הייתי רוצה ואם הייתי מחפש לעשות מזה איזשהו קוריוז, אבל זה כל כך לא נכון. אני טהור, אני לא שקרן".

רגע, רגע, אתה אמרת שמבחינת בר זו הייתה הגשמת חלום להתחתן איתך?
"תשמעי, יודעים את זה 2-3 אנשים. כן, אבל מצד שני זה היה החלום שלה בגיל 5 וחצי. בגיל 15 הוא הוקצן".

אם היא לא הייתה צריכה להשתחרר מהצבא אז היא לא הייתה מתחתנת איתך.
"אל תהיי בטוחה בכלל. ביום שאני ארצה להגיד, כרגע אין לי רצון, יש לי המון מה להגיד. אין חיה כזו של מרמור או ניצול בסיפור הזה".

אתה מרגיש שהיא ניצלה אותך?
"מה פתאום".

גם אני לא חושבת. מבחינתך ההיי לייט של החיים שלך היה שהיית נשוי לבר רפאלי?
"אבא שלה אמר לי שזה ברזומה שלי שהייתי בעלה הראשונה של בר רפאלי. יש לי כל כך הרבה רזומה בחיים. אין מה לעשות שבר רפאלי זה חלק מהרזומה, זה חלק די רציני כי לא כולם מכירים את שאר הנשים וחבל, כי הן לא פחות טובות ויפות. את מכירה את רפי?"

לא. הם לא כל כך אוהבים אותי שם במשפחה. יש לך תמונה עם בר בילדותה?
"יש לי תמונה של בר רפאלי עם הטבעת נישואים, יש לי תמונה של בר רפאלי ואני חוגגים בניו יורק. יש לי כל כך הרבה תמונות"

אז תשלח לי.
"לא, נשמה שלי. אני לא עושה את הדברים האלה. את יודעת מתי ייווצר מצב שיהיה לי קל להיפתח? אחרי שהיא תתחתן, בעזרת השם. אני לא רוצה עכשיו למשוך אש. אני מכבד אותה. אם זה היה רפי הוא היה תובע אותו. אני לא בן אדם שלוקח אנשים לבתי משפט, אבל זו נוכלות. זה לשקר לקוראים. יום לפני שהדברים פורסמו, הוא התקשר אליי ואמר לי 'תשמע, אני יוצא עם כתבה. יש לי תמונה לא מחמיאה שלך. אם אתה מעוניין לתת לי תמונה שאתה אוהב ותמונה שמוצאת חן בעינייך אין לי בעיה שתשלח לי'. ואני אמרתי לו שאני לא מוכן לשתף פעולה בכלום. הוא הלך וכתב אז זה כאילו שזה נכתב אתמול. לפחות שיגיד שזה מה שאמרתי לפני 6 שנים"

זה לא משנה מתי אמרת את זה.
"הוא נתן להרגיש שבעקבות כל ה'טררם' שנוצר עכשיו, שהיא עומדת להתחתן, שדיברתי כרגע. זה לא פייר. מיד קיבלתי טלפון ממנה והיא אמרה לי 'הלכת להגיד את זה לחיים כרגע?' והייתי צריך להצטדק ולהגיד לה לא. זה לא פייר לעשות את זה"

אתה לא פוחד ממנה, חס וחלילה.
"זה לא עניין שאני פוחד, זה עניין שאני מכבד. ברגע שאתה עושה דבר שגורם לצד השני לשאול 'למה הוא עשה לי את זה?', 

אבל אתה לא מתכונן לתבוע.
"כולם אומרים לי שכן. כי הוא השתמש בזה ככותרת. תסתכלי איך זה נראה. זה נראה שהתקשרתי להגיד לו הרגע. זה כל כך לא תואם את המציאות. הם התקשרו לחברים שלי שהם ישלחו לכתבה תמונות שלי".

ככה כולם פועלים.
"זה לא מכובד. תנו לי בזמן שלי. תוציאי אותי שאני מפרגן. זה לא שאני זקוק למשהו מהם, אני פשוט לא אוהב להכעיס, ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שמא אני הולך לעשות מזה מטעמים. במהלך כל השנים פנו אליי מכל מקום בתשלום וכל מה שהם ביקשו זה תמונה איתה. אני בן משפחה. והיום לדבר זה נראה כאילו שאני מקנא, ואני הכי מפרגן".

אף אחד לא חושב שאתה מקנא.
"אבל ככה זה נשמע להם והכי גרוע זה שזה נשמע להם. את יודעת למה אני מתכוון?"

להם זה לציפי ורפי?
"כן. הנושא הוא כל כך רגיש. חיים אתגר גרם לזה להראות כאילו הגרוש של בר מדבר. אני רוצה להיות מוזמן לחתונה. למה לא? אני לא יודע אם מבחינת הזמנים אני אוכל, אבל להיות מוזמן. רפי מכבד אותי ורפי יודע שאני חבר. רפי יודע שאני רוצה רק את טובתם. מהתחלה ועד הסוף. אנחנו במערכת טובה מדי בשביל שמישהו יקלקל את זה בינינו. אני לא קיבלתי דבר, לא ניסיתי דרך החתונה לזכות בכסף או משהו. תאמיני לי שהציעו לי סכומים של 25 אלף דולר מהסאן הלונדוני בזמן שהיא יצאה עם ליאונרדו דיקפריו, פנו אליי וכמובן שלא נתתי כלום". 

רפי רפאלי, מה יש למשפחה לומר?
 "אני מציע לך ללכת לברר קצת היסטוריה של אריק ויינשטיין, בסדר? לכי תבררי"

הוא אמר לי שאתם חברים מאוד טובים ושהוא לא יעשה שום דבר שיפגע בכם.
"מאה אחוז. כנראה עכשיו הוא על משהו. אנחנו ממש לא חברים, בסדר?"
הבנתי ממנו שהוא רוצה להיות מוזמן לחתונה, אז הסקתי שאתם קרובים.
"אריק ויינשטיין הוא לא חבר שלי המון המון שנים. המון. הוא אף פעם גם לא היה חבר שלנו. לכי תחקרי קצת מסביב".
חיים, אתגר? 
"אכן ערכתי כמה וכמה שיחות עם אריק ויינשטיין במהלך השנים. האחרונה הייתה לפני שבועיים. קטע מאחת מהשיחות שודר בכתבה ולא הוצג כחלק משיחה חדשה. יתרה מזאת, החלק היחיד בשיחה שלי עם ויינשטיין שבו כן נעשה שימוש בכתבה, היה התייחסותו לחתונתו עם בר רפאלי, החתונה הראשונה שלה. אין שום התייחסות שלו – כי גם לא שאלתי – לחתונה העתידית שלה עם עדי עזרא".