מורן איזנשטיין עברה לאחרונה שינויים קיצוניים בחייה, רק השבוע פרסמו מדורי הבידור כי אייזנשטיין ובעלה, סוכן האומנים ינאי רטפן, החליטו להתגרש אחרי חמש שנות נישואים ושלושה ילדים משותפים.



אם לא די בשינוי בחייה האישיים, מורן עברה מהפך ומסמל מין עשתה מהפך ונכנסה לאחרונה לעולם הילדים. אז מהיום אייזנשטיין המהממת נקראת מורני והיא כוכבת ילדים שמצטרפת לתעשיית קלטות הילדים המשגשגת בישראל. אך לא הכל הולך חלק. יש מי שבימים אלה מכין מכתב התראה לפני תביעה עבור מורני.



כוכב הילדים מוטי לסרי, הידוע גם בכינוי "אין כמוטי", גילה לטענתו לפני שלושה שבועות שכוכבת הילדים החדשה מתהדרת בחולצה עם סימן של ברק. לטענתו, זה סימן ההיכר שלו כבר מספר שנים, מאז נכנס לתחום הילדים ובזכותו הוא מוכר.




אין כמוטי והברק שלו. צילום: יח"צ



עוד טען כוכב הילדים, כי אייזנשטיין נחשפה לפני חצי שנה למותג שלו ולברק כשהייתה אמורה להצטלם בתפקיד אורח כדוקטור במסגרת צילומי הסדרה בכיכובו. הצילומים לא יצאו לפועל בגלל אי הסכמה על התשלום.



כוכבת הילדים העולה מסרה: "זה מצחיק. גנבתי לו? ראשית, ברק זה סמל אוניברסלי- איך אפשר לגנוב אותו? שנית, אין לי מושג מי זה, אבל אם בא לו פרסום על גבי תמסרי לו שאשמח לבצע איתו דואט. אני משתגעת מאנשים שפתאום מתעוררים כשמעולם לא שמעתי עליהם וסתם בא להם לעשות רע. מאחלת לו בהצלחה ושהברק שלו רק יאיר."







לסרי בתגובה אמר כי "מורן נחשפה אליי לפני כחצי שנה במסגרת צילומי הסדרה שלי מפקדת הבייביסיטר המשודרת ב-yes ואף נשלח הסכם עבודה בינינו שאושר במייל אך לבסוף לקחנו כוכבת אחרת. לאחרונה קיבלתי תגובות המומות מאנשים בתעשייה ששאלו אם התאחדנו. בדקתי את הנושא וגיליתי שנעשה שימוש לא ראוי בסימן ההיכר שלי שמשמש אותי מעל חמש שנים, זה מאוד מחמיא לי אבל שתמצא לעצמה סימן היכר משלה".