שירי וזיו הם הורים לשלושה ילדים צעירים בגיל בית הספר היסודי. הם מגיעים בשעות אחר הצהריים המאוחרות לביתם ומוצאים עצמם עסוקים בהסעות לחוגים, כביסות וארוחות, כך שהם מגיעים לחדר השינה בסוף היום סחוטים ועייפים. כמו הורים רבים, הם חוששים לקיים יחסים - שמא הילדים ייכנסו לחדר בגלל סיוט או ישמעו את הקולות, ובכלל - קשה להתרכז כשהגוזלים מעבר לקיר. מין הוא חלק מזוגיות בריאה, והוא חשוב מאוד לשמירת הקשר בין ההורים.
יחסים אינטימיים הם חלק מכל זוגיות בריאה, וקרבה פיזית היא דבר חשוב ומהווה מטען לנפש. כאשר אנו מספקים מגע אחד לשני ומלטפים במילים ובמעשים, הבטרייה שלנו נטענת ויש לנו כוח. אינטימיות פיזית ומילולית בין ההורים מהווה דוגמה לקשר בריא ומכבד.
אינטימיות פיזית יכולה לבוא לידי ביטוי כשנחזיק ידיים, נתחבק, נלטף את הראש ונפגין קרבה גופנית במידה. 
כשהילדים קטנים, כדאי להרגיל אותם לכך שחדר השינה של ההורים הוא מקום פרטי שלהם, המיטה היא שלהם, וכאשר ההורים בחדר השינה בלילה או נחים בצהריים - הדלת סגורה, וזה מצב טבעי. יש להרגילם לכך שדופקים עליה לפני שנכנסים.
מגיל הגן ילדים מאוד סקרנים לגבי מין - הם רואים אחד את השני בתאי השירותים, מתעניינים באיברי המין שלהם, וזה דבר טבעי. אנו רוצים להעביר את המסר שמין הוא דבר טבעי ומכבד, שקורה בין אנשים בוגרים ובהסכמה. אם הילד שואל, ניתן להקריא ספרים תואמי גיל ולהסביר בעצמנו, במקום שילך לחפש בגוגל וייחשף לתכנים שלא תואמים לגילו. אם נדבר על נושאים אינטימיים, זה לא יהפוך את ילדינו ליצורים מיניים. אנו למעשה נולדים כיצורים מיניים.
כדאי לשמור על מקום מאוזן - בין הרצף של לא להראות בכלל גילויי חיבה לבין להשאיר הכל חשוף וללא גבולות. כדאי להיות ערניים לכך שאנו נוהגים בצורה אינטימית כאשר אנו לבדנו. אין הכוונה לחיבוקים, ליטופים והחזקת ידיים, אלא למעשים יותר אינטימיים.
אם הילד נחשף לפעילות מינית של ההורים, עדיף לא להכחיש את הדברים - לא לומר: "זה חלום, לא ראית כלום", או לעצום עיניים ולקוות שזה יחלוף מעצמו. במקום זה עדיף שתגידו: "מה שראית זה מעשה אהבה פרטי, החדר שלנו הוא פרטי, זהו רגע מיוחד בינינו, לא הכאבנו אחד לשני, אולי אתה רוצה לשאול משהו?". אם מדובר במתבגר, אפשר לאשר - "זה אכן מביך ולא נעים, אבל לא נורא, מה אתה מרגיש?".
הדברים יכולים להיות מעט יותר מורכבים כאשר מדובר בזוגיות פרק ב'. מאחר שיכולים להיות ביטויי קנאה, חשוב להעביר את המסר לילדים - "כמו שאנו רוצים בטובתכם, אנו רוצים גם את טובתנו, ובחרנו בבן הזוג, כי אנחנו אוהבים ונעים לנו ביחד". 
לסיכום, קרבה פיזית היא חשובה, וכדאי ליצור אותה בצורה שלא תעורר התנגדות אך שתהיה טבעית.