טלה

השבוע האנרגיה שלכם מתחזקת ונוכחותכם מתעצמת. יכולת ההגשמה העצמית חזקה, וגם ענייני האהבה והרומנטיקה מפתיעים. היצירתיות ויכולת הביטוי גוברות. נצלו שבוע זה כדי להוציא לאור את עצמכם, כל אחד היכן שהוא מתבטא - יכולת ההצלחה קיימת. שישי-שבת: ענייני כספים דורשים סבלנות.

שור

מרס ואורנוס, שתי הפלנטות התזזיתיות, נמצאות במזלכם ולא נותנות מנוח - מה שמנוגד לאנרגיה הבסיסית שלכם. יש חוסר שקט ועצבנות, רצון ודחף לשנות ולהזיז, ועם זאת - תחושת חסימה, ומציאות שלא מאפשרת להוציא לפועל את רצונותיכם. היו סבלנים ודייקו את הרצון, וההזדמנות לממש תגיע.

תאומים

שבוע של חוסר שקט פנימי ועצבנות. אתם עוברים ניקוי פנימי עמוק ושחרור של אנרגיה ישנה שתקועה - היו סבלנים. שישי-שבת: הרגישות תגבר, השתדלו להיות ברגיעה ולא לחפש שקט בחוץ. שבת אחה"צ-שני - ירח במזלכם יכול להביא קצת קלילות, אך השתדלו לא להעמיס על עצמכם אירועים ומחשבות מיותרות.

סרטן

ונוס במזלכם מרעיפה עליכם קסם ורגישות ביחסים. יש נטייה כרגע לאבד גבולות ביחסים קרובים. יש לכם יכולת נתינה גדולה, ועם זאת - כדאי לשמור על גבולות ולא לאבד אנרגיה בשביל אף אחד. יכולה להיות גם התאהבות לפנויים שביניכם, וחשוב לשמור על איזון רגשי. שישי-שבת: רגישות בעניינים חברתיים.

אריה

השמש עוברת אליכם ונצמדת למרקורי - האנרגיה שלכם מתעצמת. ענייני קריירה מעסיקים ולוקחים הרבה אנרגיה. אתם מרגישים צורך בתזוזה, עם קושי לפעול. העשייה לא ממש מתאפשרת בקלות. שישי-שבת: אתם רגישים בענייני קריירה, והערך העצמי שלכם נבדק. שבת אחה"צ-שני: ימים של אינטראקציות וחוויות חברתיות.

בתולה

אתם עוברים תהליך של שינוי אמונות והשקפת עולם. אתם בתהליך ניקוי - מה שיוצר חוסר שקט וקושי בדרך. השתדלו לא להיתקע, ולהישאר פתוחים לחוויות חדשות. שישי-שבת: עצבנות וחוסר שקט מנטלי. שבת אחה"צ-שני: אינטראקציות ואירועים בתחום הקריירה. שלישי-חמישי: אתם רגישים ופגיעים.

מאזניים

נוכחותכם בולטת ויכולת ההשפעה שלכם גדלה. הזדמנויות מיטיבות מגיעות למערכות יחסים ושותפויות - שימו לב להציב גבולות ברורים לצד השני. שישי-שבת: חוסר שקט רגשי. תחושה של רצון להזיז דברים, עם קושי לעשות זאת, שינויים עמוקים מתרחשים אצלכם, והם יבואו לידי ביטוי בהמשך.

עקרב

מערכות היחסים שלכם עוברות ימים לא פשוטים, יש צורך בשינוי, ועם זאת - לא ממש ניתן לפעול בעניין כרגע. עקשנות לא תעזור, אלא רק תבזבז אנרגיה. היו סבלנים למרות הקושי, והלחץ יירגע בשבועות הקרובים. יש נטייה לכעסים והתפרצויות עם בני הזוג. שישי-שבת: רגישות ונפיצות ביחסים.

קשת

ענייני עבודה מכבידים: אתם מרגישים צורך בשינוי, אך כרגע המצב מעכב אתכם מלהתקדם ולפעול. יש עצבנות וחוסר שקט בעניין. סבלנות, דברים ישתחררו בשבועות הקרובים. שבת אחה"צ-שני: ימים מעניינים במערכות יחסים, וייתכנו אינטראקציות ואירועים שיחזקו יחסים.

גדי

מערכות יחסים רגישות כרגע, יש חוסר איזון בגבולות לא ברורים של נתינה משני הצדדים, והרגישות והפגיעות גבוהות. תחושת הביטחון לא ברורה. הערך העצמי שלכם באהבה נבחן כרגע, ואתם רוצים לפעול ולהביע את עצמכם, אך מרגישים שכרגע זה לא אפשרי עדיין. סבלנות, זה יגיע. 

דלי

השבוע מתחיל חודש דרמטי בענייני יחסים. גם התקשורת דורשת התייחסות. ענייני הבית והמשפחה לא רגועים, יש חוסר שקט ועצבנות - נדרש שינוי, ולא מתאפשר לכם כרגע לפעול. שישי-שבת: ימים מאתגרים בבית ובמשפחה. שבת אחה"צ-שני: טובים להגשמה עצמית ולרומנטיקה, ואינטראקציות מעניינות יתאפשרו.

דגים

שבוע שיכול להיות מאוד רומנטי. הזדמנויות להתאהבות לפנויים, אך הקפידו להיות מחוברים לקרקע. יכולת הנתינה שלכם גדולה - הציבו גבול כדי לא להיפגע. נוכחותכם מתחזקת כרגע בעבודה, וכך גם השפעתכם. שימו לב לתקשורת, ואל תפחדו להביע את עצמכם. שישי-שבת: מאתגרים בסביבה הקרובה.