בתוך פחות מחודש, מקרה שני של שוד נשק ממאבטח בעיר. הפעם, היה זה מאבטח במרכול "שוק מהדרין" בהדר גנים, שהותקף ונשקו נגנב ממנו. כוחות גדולים של משטרה מתחנת פתח תקוה הגיעו לזירה ופתחו במצוד, בניסיון להתחקות אחר אופנוע ועליו שני רוכבים, שנמלט מהזירה, אולם ללא תוצאות.

המקרה אירע ביום חמישי שעבר בשעות הבוקר, כאשר שני צעירים חבושים בקסדות נכנסו למרכול "שוק מהדרין" ברחוב מנחם בגין בשכונת הדר גנים, ולאחר ששוחחו עם עובד שעמד בכניסה, ניגשו לעבר מאבטח שישב על כיסא בסמוך. במצלמות האבטחה במקום, נראים השניים דוחפים את המאבטח, מכים אותו וחוטפים ממנו את נשקו. מיד לאחר מכן, הם פותחים בריצה, מזנקים על האופנוע השחור שאיתו הגיעו ונעלמים מהמקום.

"נראה שהשודדים האלימים הכינו שיעורי בית", אומר איש מודיעין. לדבריו, הם  אספו מידע מוקדם והכינו מבעוד מועד דרך מילוט, ולא בכדי הם הצליחו להיעלם עוד לפני שהשוטרים הגיעו למקום. גורמים במשטרה ציינו, כי "מדובר באירוע חמור, שככל הנראה החל בעבודת שטח מצד השודדים. הם עשו בדיקות לפני, נערכו לדרכי מילוט, ופעלו באופן מהיר, מבלי להשאיר עקבות. בסופו של יום נגיע אליהם".

תושב השכונה ירון קדושים, שהבחין בשודדים מספר: "ראיתי אותם, הם נראו לי חשודים, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות, ולצערי בדיעבד מתברר, שהם מיהרו לסופר ושדדו את הנשק של המאבטח. ראיתי במצלמות האבטחה בבניין שבו אני מתגורר את השניים חולפים על גבי אופנוע ישן בדרכם לסופר. בהמשך ראו אותם אזרחים כשהם יורדים לשביל עפר לכיוון כביש 40". 

תושבת השכונה: "הנחיתי את הילדים להישאר בבית. זה מלחיץ. באמצע היום, לעיני לקוחות ועוברים ושבים, מגיעים שני צעירים, חוטפים נשק ממאבטח מבוגר ונמלטים על אופנוע. הפכנו למדינה בלי ערכים, בלי כבוד".

כזכור, לפני כחודש נחטף נשקו של מאבטח במועדון הספורט מינץ, מרחק מאות מטרים מזירת האירוע הנוכחית. גם במקרה ההוא, הגיעו שני צעירים כשקסדה מכסה את פניהם. הם תקפו את המאבטח, היכו אותו, הטיחו אותו אל הרצפה, חטפו את נשקו ונמלטו. גם אז, ניהלה המשטרה מצוד בניסיון להתחקות אחר השודדים, אולם הם הצליחו להיעלם.