בתוך פחות משבועיים, אותרו בעיר שלושה רימונים, שיכלו להסב נזק ופגיעה ברכוש ובגוף. אחד הרימונים הונח השבוע בבניין משותף ברחוב ירקונים, בין שכונת משהב לצומת סגולה. אחד השכנים שיצא את ביתו וירד ללובי הבניין, בדרכו לרכבו, הבחין ברימון הלם שהונח בתוך אדנית עץ, הממוקמת סמוך לדלת הכניסה לבניין.

השוטרים, שהגיעו למקום תוך זמן קצר, הרחיקו את הדיירים מהבניין, ולמקום הוזעק חבלן משטרתי, שטיפל ברימון, במטרה להרחיקו מאזור מגורים ולמנוע פגיעה בנפש. החבלן נטרל את הרימון וחוקרי המשטרה החלו לבדוק את רשימת המתגוררים במקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע שלו פלילי. מהערכה ראשונית עולה, כי הרימון כוון, ככל הנראה, לאחד הדיירים, תוך כוונה לאיים עליו או להפחידו.

באותה משמרת, דווח למוקד 100 של המשטרה על רימון נוסף, שנמצא מוסתר בגינה ציבורית המכונה גן הגומי, מאחורי רחוב שלמה, הסמוך לקניון סירקין. פועל של קבלן גינון המועסק על ידי העירייה, היה זה שזיהה את הרימון ומיהר לדווח לממונים עליו, שהזעיקו למקום את המשטרה. גם במקרה זה הוזעק חבלן משטרתי, שבחן את הרימון וקבע כי מדובר ברימון עשן, והוא נאסף על ידו כמוצג לחקירה.

נזכיר, כי לפני כשבועיים אותר רימון הלם שהוצמד לאופנוע שחנה סמוך לבניין מגורים ברחוב אריה בראון, שבשכונת אם המושבות. חבלן משטרתי נטרל את הרימון. במשטרה העריכו, כי מדובר בטעות בזיהוי, כיוון שלבעלי האופנוע אין שום סכסוך והוא אינו קשור לעולם הפשע.

יחד עם זאת, מבדיקה שנערכה עלה, כי בסמוך לאותו בניין מתגורר אדם, שייתכן והרימון כוון למי מאנשיו, אלא שמניח הרימון טעה באופנוע. החקירה נמשכת.