באחד מהימים האחרונים לעבודות ציור על בניין בצומת סירקין, ניגש אל האמן מוטי שמש עובר אורח. הוא הציג את עצמו כאלי, בעלים של בית אבות בבנייה בפתח תקווה ואמר שהיצירה הענקית והצבעונית תפסה את תשומת לבו. 

בפגישה שהתקיימה לאחר מכן, הבין שמש כי כבר זמן רב שהבעלים של בית האבות מחפש דרך מעניינת לחיפוי החוץ של המבנה. הוא רצה משהו ייחודי, שונה ומשמח ולא עוד חיפוי אריחי אלומיניום, שיש או טיח. סגנון הציורים של מוטי שמש - היה התשובה. התוצאה: מבנה ייחודי בנוף הפתח תקוואי. הצבעים הססגוניים בולטים היטב ומושכים את עיני העוברים בכביש 40, בכניסה לעיר. 

משיחות עם עוברים ושבים באזור, הם הביעו את הפתעתם כי מדובר בבית אבות, שזה לא צפוי ומעורר מחשבה. חלקם אמרו שזה מוסיף עניין ושמחה לאזור כולו ושלא פעם הם עוצרים, מסתכלים מעלה ומזדקפים תוך כדי צפייה בעלים הטרופיים הענקיים. 

"הקו המנחה היה לא לבחור משהו ישיר הקשור לבית אבות. או משהו המרמז או מדבר על המקום ולהשתמש בעוצמה של צבע, שתעורר שמחה ושהיצירה תכיל פרטים בצורה שיטשטשו במעט את מראה קירות הבטון", סיפר שמש.

על קירות בית האבות נוה-רעיה ברחוב כנסת ישראל בפתח תקווה שכרגע בתהליך בניה, ניתן עכשיו למצוא אלמנטים צמחיים, טרופיים בצבעים עזים ומשמחים. היצירה מציגה מעין גן עדן טרופי של כפות עלים ענקיות וסגלגלות, פרחי ציפור גן עדן שמגיעים עד לגודל של כ 3 קומות ושרכים מטפסים וזהובים. שמש דמיין לעצמו את דיירי המקום, יוצאים לטיול בחצר בצורה שתגרום להם להרים את הראש מעלה, להזדקף. 

פרויקט זה הוא חלק מפרויקטים האמנותיים רבים שעושה שמש במרחב הציבורי. הפעילות הזו מובילה להתחדשות עירונית, שדרוג פני העיר והרגשה טובה לתושבים ולמבקרים באזור.