אשת העסקים ואושיית האינסטגרם רחלי יפרח נפלה ביום שני קורבן לשוד מזוין ונועז, שאירע בחניון בית מגוריה בפתח תקווה. כשיפרח החנתה את רכב המרצדס שלה, שני צעירים רכובים על אופנוע זינקו לעברה, ריססו אותה בגז מדמיע ואיימו עליה באקדחים שלופים. כך הם הצליחו לשדוד ממנה שעון יוקרתי מבית ריצ'ארד מיל, ששוויו נאמד במאות אלפי שקלים, וכן פריטים יקרי ערך נוספים. 

יפרח, התעמתה עם השודדים במשך מספר דקות, ואף הצליחה למנוע מהם לשדוד ממנה תכשיטים נוספים. שכנים שנחלצו לעזרתה הזעיקו את המשטרה, שפתחה בחקירה ואספה את סרטוני מצלמות האבטחה בבניין, במקביל לסריקות אחר חשודים. אחד הסרטונים מנציח את רגעי האימה והדרמה. בסרטון נראית יפרח יורדת מרכבה ופוסעת בשלווה לעבר המעלית. בשלב מסוים, היא מבצעת תפנית חדה ופותחת בריצה, כשצעיר חבוש קסדה ובידו אקדח רודף אחריה. 

"בשעה 19:00 בערב, כשירדתי מהרכב בחניון, באו לקראתי שני צעירים חמושים באקדח. התחלתי לרוץ, אבל הם קראו לי 'רחלי, תביאי את השעון'. התנגדתי, אז אחד מהם התיז עליי גז מדמיע לפנים. ברור לי בדיעבד, שהם עקבו אחריי, כי בצילומים ראיתי שהם הגיעו לבניין כעשר דקות לפניי", משחזרת יפרח.

הצלחת לזהות אותם?

"הם היו עטופים מכף רגל ועד ראש, חבשו קסדה ועטו כפפות. באו מוכנים לבצע שוד. רצתי אחריהם וצילמתי אותם, אז הם חזרו וחטפו לי את התיק, שברו את הטלפון ונמלטו. נלחמתי בהם, כי הם רצו גם לחטוף גם את הטבעת שהייתה לי על היד, אבל לא אפשרתי להם".

 מה שוויו של השעון?

"כחצי מיליון שקל".

הזעקת את המשטרה?

"הייתי בלחץ, אז קרוב משפחה הזעיק את המשטרה. השוטרים הגיעו אחרי שעה וחצי, כשהשודדים כבר נעלמו מכאן. הם יכלו לחזור פעמיים עד שהמשטרה הגיעה".

מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע, נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותיעדוף אירועים חריגים, הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית. עם הגעתם, פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה, שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח, במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים".