סערה בבית הספר היסודי נטעים ברמת גן, בעקבות טענות על חשד לאלימות מילולית לכאורה מצדם של שני הורים נגד מנהלת בית הספר, הטוענת כי אחד מצמיגי רכבה נוקב. 
העימות החל בשבוע שעבר, בעקבות אירוע אלימות בין שני תלמידים בבית הספר. הנהלת בית הספר הודיעה להורי הילדים שהם לא ישתתפו באירוע סוף השנה, שחל ביום שני.
לטענת הסתדרות המורים, “ההורים הגיעו ביום שני בבוקר לרחבת האוטובוסים מחוץ לבית הספר וחיפשו את המנהלת, על מנת לאיים עליה. אחד ההורים איים: ‘את לא תהיי כאן בשנה הבאה’, והורה נוסף אמר: ‘את תצאי מפה באמבולנס’.
“המנהלת קראה לקצין הביטחון של בית הספר, שהזעיק את המשטרה למקום. המנהלת לא חשה בטוב, והיא פונתה לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר. לאחר שחרורה מבית החולים, חזרה המנהלת לבית הספר על מנת לקחת את רכבה, אך ראתה שצמיג הרכב נחתך”.
סגן יו”ר סניף גוש דן בהסתדרות המורים מיכאל פינטו גינה את האירוע והתריע: “המצב נהיה בלתי נסבל. לא ייתכן שעובדי הוראה רבים לא מוגנים בעבודתם. אנחנו לא נעבור על אירוע זה בשתיקה”. 
גם הנהגת ההורים של בית הספר נטעים גינתה את האירוע. “הנהגת ההורים קיבלה החלטה להעביר מסר לכלל קהילת נטעים, שאין אצלנו סובלנות לאלימות מכל סוג של הורים כלפי אנשי צוות”, צוין בהודעת ההנהגה. “כוחה של קהילת נטעים נמדד ברגעים יפים של מעורבות ושיתוף פעולה, אבל גם במצבים שבהם צריך לממש באופן חד וברור נורמות התנהגות, בהתאם לקוד האתי שלנו - לא לאלימות, כן לכבוד הדדי ולסובלנות”.
אחת האמהות דוחה בתוקף את הטענות וטוענת: “בעלי ליווה את בני לבית הספר, שם גם פגש את אביו של הילד השני, ללא תיאום מראש. השניים ביקשו לשוחח עם מנהלת בית הספר ולהבין מדוע הילדים נשארים מאחור ולא יוצאים לטיול. המנהלת ביקשה לשוחח עמם רק לאחר שתסיים את שילוח האוטובוסים. הם חיכו בסבלנות מחוץ לשער בית הספר. 
“כשהמנהלת התפנתה ממלאכתה, ניגשו אליה במטרה לברר עמה את העניין, כפי שהבטיחה, אבל היא נפנפה אותם והציבה תנאי לקיום ההידברות - רק בנוכחות משטרה. למה הורים צריכים לנהל שיחה עם מנהלת בית ספר רק בנוכחות משטרה? מכאן יוצא שהמשטרה הוזמנה ביוזמתה, ולא כי הותקפה או אוימה. כשהגיעו השוטרים, שוטר אחד גבה עדות ממנהלת בית הספר בתוך בית הספר, והשוטרת השנייה גבתה עדות מההורים, שהיו מחוץ לבית הספר. לא אירע שום אירוע אלימות או תקיפה”.
מהעירייה נמסר: “לעיריית רמת גן לא משנה אם מדובר באירוע של אלימות מילולית ופגיעה ברכוש, או של פגיעה בגוף. מדובר באירוע חמור ומטריד, שיש לטפל בו במלוא החומרה. תופעת האלימות במערכות החינוך ראויה לכל גינוי ולתגובה חדה ונחושה מנגד, קל וחומר כשמדובר באלימות לכאורה מצד הורים נגד אנשי חינוך לאור היום ולעיני כולם.
“העירייה פועלת בכל כוחה וסמכותה למגר את התופעה ולהגן על צוותי החינוך. ראש העירייה עודכן בזמן אמת על האירוע, והנחה את מנהל אגף הביטחון לפעול מיידית ואת משטרת ישראל לחקור את האירוע ולמצות את הדין עם האחראים לו”.