להקות נעורי גבעתיים עלו על במת התיאטרון העירוני למופע סיום השנה "האנשים החדשים" - מחווה ל-25 שנות היצירה של היוצר והזמר עברי לידר. בין הצופים היה גם לידר עצמו, שאף עלה לבמה בסיום המופע וביצע את ההדרן לצד חברי הלהקות, עם השיר "בחום של תל אביב".

הנהלת הלהקה שמה לה למטרה לחשוף ולחזק את ההיכרות של הילדים ובני הנוער עם יצירות מקוריות של אמנים ישראליים. השנה נבחר לידר, שמבטא בשיריו רוח של ליברליזם וחופש, ומסרים של קבלת האחר. כיוון שרבות מיצירותיו עוסקות במסעות, טיסות ושדות תעופה, סיפור המסגרת של ההופעה מתרחש בשדה תעופה. הסיפור מתמקד בצעיר המחפש את דרכו ואת אהבתו, ונקרע בין הרצון להישאר קרוב לחברים ולמשפחה, לבין החיפוש אחר אהבה וזהות מעבר לים.

שלוש הלהקות - הכוכבים, העתודה ונעורי גבעתיים, שפועלות בעיר כבר 35 שנה, ביצעו מופע ייחודי, במעמד ראש העירייה רן קוניק, סגניו אור-לי ניב וסיון גולדברג, ומנכ"ל העירייה יורם פומרנץ. 

"מצאתי את עצמי יושב בשורה הראשונה, דומע מהתרגשות, יחד עם כל הקהל שמילא את תיאטרון גבעתיים, כשעל הבמה קבוצה מדהימה ומוכשרת של נערות ונערים, ששרים שירים שנוצרו הרבה לפני שהם נולדו, בהפקה מושקעת ומוקפדת שלא הייתה מביישת את הבמה בקיסריה. בזכותם קיבלתי זווית נוספת על הגלקסיה שלי ותזכורת, שלכישרונות הצעירים אין גיל או גבול", כתב לידר בעמוד הפייסבוק.

"נעורי גבעתיים הוא מפעל חשוב, הן ברמה החברתית והן ברמה התרבותית. בכל שנות קיומן של הלהקות, הן פועלות לעידוד יצירה מקומית", ציינה ניב. "הצוות האמנותי של להקת נעורי גבעתיים לקח את השירים הנפלאים שעברי יצר במהלך השנים, שאב השראה מהטקסטים האמיצים והמרגשים שלו, ויצר מופע מעורר השראה".

קוניק הוסיף: "עברי לידר, אחד היוצרים האהובים והמוערכים בארץ, התרגש ממופע המחווה המקצועי ומהביצועים של יצירותיו, יחד עם הקהל כולו. להקות נעורי גבעתיים מהוות בית המטפח אמנים צעירים כבר למעלה משלושה עשורים, ופועל על מנת להציב את היצירה הישראלית בקדמת הבמה. אני מודה לצוות ההפקה על מופע משובח, ולעברי לידר על שהקדיש מזמנו ונכח באירוע".