כלכלה מעגלית ואחריות לסביבה. ברמת גן מתקיים כבדרך של שגרה שיתוף פעולה ייחודי בין חברת כתר ותנועת הצופים, שהשיקו החודש יוזמה ייחודית במסגרתה החלו באיסוף מוצרי פלסטיק רב פעמי והעברתם למחזור. 

בשבוע שעבר בוצע האיסוף הראשון בהנהגת רמת גן, כאשר החניכים הצילו רבע טון מהטמנה באדמה, רבע טון שנשלחו למחזור. בגלגול הקרוב, הכמות הגדולה תשמש את הנהגת רמת גן במוצרי פלסטיק ממוחזרים ברחבי השבטים.

כיום מוצרי פלסטיק רב פעמי אינם ממוחזרים בסיום השימוש בהם, ועוברים להטמנה. שיתוף הפעולה החדש מציע אפשרות להנחת המוצרים במספר רחב של נקודות הפזורות בשבטי הצופים, משם יועברו למיון ומחזור, במקום להטמנה עם הפסולת העירונית. ניתן להביא לנקודות האיסוף מוצרים שלמים או שבורים, כמו: כסאות, ארגזי כלים, ארונות ומשחקי ילדים העשויים פלסטיק רב פעמי, של כל יצרן ובכל מצב. 

בשלב זה שיתוף הפעולה נפרס ברחבי העיר: מקרית קריניצי דרך רמת אפעל, רמת חן ועד נקודות במרכזה של העיר, בהם מוקמו נקודות איסוף ייעודיות אליהם יאספו חניכי התנועה ותושבי האזור את מוצרי הפלסטיק שאינם צריכים. מעגל הכלכלה המעגלית של הפרויקט הודפס על כל מחסן איסוף מבית כתר . 

חניכי תנועת הצופים אוספים באופן אקטיבי ואף רותמים את הקהילה לאיסוף כל מוצר פלסטיק שאינו חד פעמי, והעברתו למיון ומחזור. הפרויקט ארוך טווח ומטרתו להעלות את המודעות ולהנחיל את חשיבות מחזור הפלסטיק. 

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״רמת גן מובילה בדאגה לסביבה ולחינוך לערכים סביבתיים. שיתוף הפעולה הייחודי למחזור מוצרי פלסטיק, במקום שיטמנו ויסבו נזק ארוך טווח - יאפשר לנו לשמור על העיר שלנו למען הדורות הבאים״.