החל מיום שישי ה-29.7 תצטרף הוד השרון למערך התחבורה "נעים בסופ"ש". המערך, להזכירכם, מאפשר התניידות לכלל התושבים ישירות לעיר תל אביב-יפו וממנה וללא תשלום. בכך, תהיה הוד השרון הרשות המקומית השביעית אשר חוברת למיזם יחד עם גבעתיים, רמת השרון, שוהם, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו ותל אביב-יפו. 

מערך ההסעות המטרופוליני "נעים בסופ"ש"  החל לפעול לראשונה בסוף 2019, ומאז פועל בהצלחה רבה ומשרת כ-25 אלף נוסעות ונוסעים בכל סוף שבוע. המערך מאפשר לתושבים להתנייד ללא תלות ברכב הפרטי. בנוסף לכך, השירות כולל מערך נגיש לאנשים עם מוגבלויות, כך שנוסעים עם מוגבלות יוכלו בתיאום מראש לקבל שירות נסיעה מונגש. 

הקו החדש - קו 713 יחבר בין הוד השרון ותל אביב-יפו והוא יעבור במוקדים מרכזיים ברחבי שתי הערים. הקו יפעל בימי שישי ,משעה 18:00 עד שעה 02:00 בלילה, ובשבתות, משעה 10:00 עד שעה 18:00. תדירות הנסיעות לכל כיוון תהיה בכל שעה. 

בעבור הפרויקט הוקם אתר ייעודי BuSofash.co.il- שבו ניתן לראות שימוש עקבי ותדיר של אלפי אנשים בכל סוף שבוע. עיקר השימוש בשישי בערב ובשבת בבוקר בשעות הפעילות. 

מידע בזמן אמת אודות מיקום הרכבים ניתן לקבל באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב ו-  moovit. 

כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הזמין בכל שעות פעילות השירות. במהלך סוף השבוע: טלפון המוקד: 03-9676000. מחוץ לשעות הפעילות צריך לפנות לאתר הייעודי או למוקד שירות  106 פלוס.

כמו כן, לאחרונה הוצב בתחנות האוטובוס בתל אביב-יפו ,שילוט קבוע של קווי נעים בסופ"ש. התקנת השילוט, הן בתל אביב-יפו והן בערים השותפות למיזם, צפויה להסתיים עד סוף חודש אוגוסט. 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ברכות להוד השרון על הצטרפותה למערך ההסעות נעים בסופ"ש. התרחבות שירות ההסעות המטרופוליני ונתוני השימוש הגבוהים בקווים, מצביעים על הצורך הגדול בתחבורה ציבורית בסופי שבוע. כולי תקווה שהמדינה תשכיל להבין כי שירותי תחבורה ציבורית נדרשים גם בסופי שבוע. אני משוכנע כי הביקושים ימשיכו לגדול והפרוייקט ימשיך להתרחב לעוד ועוד ערים ולספק לתושבים את המענה החברתי החשוב והמתבקש, באופן מתחשב שאינו פוגע ברגשות הציבור שאינו מעוניין בכך."

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "אני מברך את עיריית הוד השרון שהצטרפה למערך ההיסעים נעים בסופ"ש ובכך תאפשר מתן מענה לתושבים רבים יותר בגוש דן וסביבתה. השירות החינמי נועד כדי למלא צורך של אוכלוסייה גדולה בישראל ואני מקווה שעוד ועוד רשויות יראו את חשיבות הנושא ויחברו אלינו במטרה להעניק חופש תנועה לכל מי שחפץ בכך. בהזדמנות זו אני חוזר וקורא לממשלת ישראל להרים את הכפפה ולבחון את האפשרות להרחבת השירות לכלל תושבי המדינה. הזכות לתנועה 365 ימים בשנה היא זכות אזרחית בסיסית וחיונית".