ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התראיין הבוקר (שני) בגלי צה"ל וכאן ב', ואמר כי איראן עומדת מאחורי התקיפה של הספינה בבעלות ישראלית במפרץ עומאן: "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור, ולגבי איראן אתה מכיר את המדיניות שלי. איראן היא האויב הגדול ביותר של ישראל, אני נחוש לבלום אותה, אנחנו מכים בה בכל האזור. לא יהיה לה נשק גרעיני עם או בלי הסכם".

כשנתניהו נשאל בכאן ב' איך הגענו ל-6,000 מתים, הוא ענה: "תשאל את השאשאות והפאקות, הפקה-פקה והשאשא-שאשא. הבאתי מיליוני חיסונים, כל אחד יכול להתחסן פעמיים".

בהתייחס למשפטו בגלי צה"ל, כשנשאל האם יאפשר למי מחברי הכנסת בליכוד לקדם חוק צרפתי, ענה שהוא "לא עוסק בזה בכלל, בשום צורה. אני לא מקדם ולא חוסם. לא נותן ולא לא נותן. לא יהיה צורך בזה, כי כולם רואים שהתיקים מתפוררים". בכאן ב' כי "אנחנו לא מבקשים דחיות. אלו תיקים תפורים שמתפוררים לנגד עינינו, וגם מזה נצא יפה מאוד. מנסים להפיל ראש ממשלה, זה לא יעזור להם, אתם תראו את זה בבחירות". 

עוד בגלי צה"ל, נתניהו ציין שהוא מנהל מו"מ עם חברות התרופות פייזר ומודרנה כדי להביא חיסונים עתידיים: "בעוד חצי שנה אין לך יותר חיסונים, יכול להיות שהקורונה חוזרת ואז אתה בסבב אין סופי של סגרים. לכן, אני עובד על זה כבר עכשיו. אני מנהל משא ומתן עכשיו עם פייזר ומודרנה כדי להביא חיסונים שיתאימו למוטציות החדשות. אלו מחירים אפסיים לעומת סגירת הכלכלה, מוות ותחלואה אין סופית. כשאני הבאתי את החיסונים הללו אתם לא האמנתם שזה אפשרי".

על פתיחת שנת הלימודים, אמר: "נדון בזה בישיבת הממשלה, זה מתאפשר בזכות החיסונים. הארכת שנת הלימודים היא דבר טוב מאוד. אמרתם שאביא חיסונים ולא אביא, אולי תתנצלו? שאלת מאיפה נשיג תקציב - לימודי הקיץ יעלו אולי אחוז או שניים מכל מה שהבאנו לאזרחים בתקופת הקורונה. החינוך חשוב לי, שהילדים יקבלו חינוך וההורים ישוחררו לעבוד". בכאן ב' אמר כי הוא "לא הקדים את הפתיחה של מערכת החינוך, אנחנו דנים בזה".

עוד נתניהו התייחס לדיווחים על העברת חיסוני הקורונה למדינות אחרות, טען כי מדובר במספר חיסונים פעוט ושהממשלה עודכנה בדברים: "על כמה אנחנו מדברים? 20 או 30 אלף אל מול מיליוני חיסונים? הממשלה עודכנה, לחקנו 20 אלף מתוך 12 מיליון כדי לעזדור למדינות שעוזרות לנו, מה קרה?".

ראש הממשלה בחר לתקוף את הפקידים שמונעים ממנו לטענתו להעביר את התכנית הכלכלית: "יש לי תוכנית של 15 מיליארד שקל שכוללת סיוע לעצמאים ותמרוץ מעסיקים להחזיר עובדים מחל"ת. למה זה לא קורה? כי פוליטיקאים ופקידים פוליטיים עוצרים את זה בגלל הבחירות. למה הם עושים את זה? אם לא יעצרו את זה בטענות משפטיות הזויות, אביא את התוכנית לאישור ביום הראשון של הממשלה הבאה".

ח״כ יפעת שאשא ביטון הגיבה לדבריו של נתניהו ברשת ב׳: ״השאשאות והפאקות פאקות זה המשך קמפיין הנה נה נה שמוביל ראש המממשלה ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד.  הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל, ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם היה נחשב ראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו. אמשיך להאבק למען אזרחי מדינת ישראל, ללא מורא, עם קול ההגיון שבתוכי ועם התמיכה האדירה מעם ישראל״.

במהלך הראיון כינה נתניהו את גדעון סער, נפתלי בנט ויאיר לפיד "שלישיית סב"ל". לפיד הגיב בציוץ: "עדיף על ממשלת אב"ל - איתמר בן גביר, ביבי, ליצמן".