עוד בטרם יצא השחקן צ׳ארלי שין בהצהרה רשמית על היותו נשא HIV, מיהרו הגולשים בטוויטר לתהות כמה נשים הדביק, או ליתר דיוק - אם נותרה איזו שהיא כוכבנית הוליוודית בתחילת דרכה שעדיין לא שכבה איתו. מצחיק ואולי עצוב שהכוכב האולטימטיבי של מי שהיו ילדות ונערות בשנות ה־80 וה־90, הג׳יימם דין הפרוע של דור האיקס והוואי, מצא את עצמו יושב נבוך מול מאט לאוור, מנחה ה-"today show״, ומספק את הראיון האומלל ביותר בקריירה שלו.



הניסיון לעורר את רחמיהן של האקסיות המבוהלות או אולי בעיקר את לבם של הצופים האמריקאים השמרנים, נובע ככל הנראה מהשמועות שרצות ללא הרף ברשת. אותן שמועות מספרות ששין הספיק להדביק שש שחקניות אמריקאיות מוכרות, וכן על מאבק משפטי שנועד למנוע את פרסום הפרשה. שין, על פי הטענות, אף שילם לאחת מהן דמי שתיקה.
שין, הידוע בתעודת הזהות כקרלוס אסטבז (הלטיני והסקסי, אם יורשה לי) בלט כבר בדמותו ככרים טיילור בסרט האלמותי ״פלאטון״. שם לא רק התגלה כישרון המשחק המופלא שלו, אלא גם כמה הפרעות אישיותיות ססגוניות, בהן בעיות התמכרות קשות האופייניות לז׳אנר ההוליוודי.

אם נניח לרגע בצד את הפסטיבל התקשורתי האמריקאי, נבחין כי בניגוד למצופה, סיפור ה-HIV אינו טרגדיה מעבר לזו האישית שלו, לפחות לא על פי המשתמע מהרשתות החברתיות. מעריצות לא נצפו תולשות את חזיותיהן לאות צער אלא להפך -הלעג הוא השולט. הרשת, וככל הנראה גם הוליווד עצמה, כבר לא עושה עניין מנגיף

^HIV. ייתכן שזה בגלל תקדים הכדורסלן מג׳יק ג׳ונסון וקוקטייל התרופות שמעניק איזושהי אשליה שלהיות נשא איידס בימינו זה קצת כמו אבעבועות רוח. אך אולי זה בעיקר צ׳ארלי שין עצמו, שהופך עם השנים לפחות סקסי וליותר פתטי. נדמה שברוח התקופה, הנשים שמחוץ להוליווד כבר לא מתרגשות מהילת הגבר המסוקס בעל המבט המצועף, קורטוב הרשעות והאופי הלא יציב. גברים הוליוודים הם אאוט. הודות לרפואה המתקדמת, שין אולי יחיה עוד הרבה זמן, אך ללא ספק תמה תקופה.