אין יותר סמלי מאישור מינויו של דרעי לשר הפנים, בדיוק באותה ישיבת ממשלה שמאשרת את תוכניתו שלו להוזיל את עלות התחבורה הציבורית ב־17% ובהמשך את תעריפי המים. זה מסוג הדברים שגורמים לנו לגעגוע לשליחי ציבור שטובת כלל הציבור לנגד עיניהם ללא הבדל של דת, גזע ומין. דרעי הוא שר הפנים שאמרו עליו ראשי המדינה לאורך ההיסטוריה שהיה הטוב ביותר למדינת ישראל.



איני אוטם את אוזני לקולות המתנגדים לחזרתו. החששות לא זרים לי ובהחלט אני מבין את המוחים - אבל לא מסכים איתם. החוק קובע במפורש שאין מניעה בחזרתו של אריה דרעי לממשלה ולמשרד הפנים. כך גם קבע היועץ המשפטי לממשלה בחוות דעתו ולכן קשה לי להבין את הבזבוז בכספים לאגרות מיותרות בעתירות לבג"ץ של ארגון שקר כלשהו.



מי שדעתו אינה נוחה לו עם החוק, מוזמן לפעול ולשנות אותו. עד אז, אני מזכיר לכם שהצביעו כמעט חצי מיליון איש בשנת 99' לתנועת ש״ס, כאלה שסברו שלדרעי נעשה עוול - וכרבע מיליון איש בבחירות האחרונות הצביעו ש"ס כדי לראות את דרעי חוזר להנהגה ולממשלה. יש לכם בעיה? היא עם החוק ולא עם דרעי.



אני בכל אופן מאמין בכל לבי שהם יתבדו ואף יופתעו לטובה כאזרחים צרכני שירות, כאשר יגלו שר פעלתן, רפורמטור עם תודעת שירות ושר שיודע להוביל החלטות שההשפעה שלהן מיידית ומיטיבה איתם ועם כולם.



הגיעה העת לגלות בגרות, הבנה וניסיון פיוס עם חלק גדול מהעם. העם הזה חושב וחי בתחושה כואבת עם צלקת ענקית מהממסד, ומרגיש היום שנעשה צעד חשוב לתיקון העוול. הגיעה העת לא ליפול למלכודת הבלתי נפסקת של המרדף אחר אריה דרעי יותר מרבע מאה שנים, והגיע הזמן להניח לו לנפשו ולשפוט אותו על ביצועיו כשר הפנים, הנגב, גליל והפריפריה.



לסיום, ובנימה אישית, בתור ש"סניק שינק מקטנותו את הגאווה המזרחית בהקמת תנועת ש״ס מחד ואת הרדיפה להפלתה מאידך גיסא, אין יותר משמח מאשר לראות את הכותרת המבשרת ׳אריה דרעי, שר הפנים 2016׳.



הכותב הנו יועץ תקשורת, לשעבר דובר תנועת ש״ס ודובר קמפיין הבחירות האחרונות של התנועה