האמת היא שלא חשבתי בכלל לבחון את פעילות ה־BDS. אין לי שום רצון לפגוע בחיילי צה"ל ומפקדיו כי הם נאלצים לבצע הוראות, הנחיות ופקודות של הדרג הממונה - וכך גם צריך להיות כל עוד הפקודות הן חוקיות. אבל אישה אחת, מפקדת, תא"ל (במיל'), גרמה לי השבוע לחשוב שוב אם לא הגיע הזמן למחות נגד הדרג המדיני, וכמובן הצבאי.



באמת שקשה לי להבין איך הגיעה מירי רגב לדרגת תת־אלוף, ועל סמך אילו כישורים. לא ברור לי איך הפקידו רמטכ"ל ושר ביטחון את תפקידי הצנזור והדוברות בידי האישה הזאת. צנזורה זה באמת פארש, ובתקופה שבה רוב המידע פרוס ברשתות אפשר לוותר על החטיבה הזאת, יחד עם אוגדת התודעה היהודית. אבל למנות אותה לדוברת צה"ל? מישהו בהנהגה שלנו לקה באובר־דוז? ובאמת שהגיע הזמן לכל פעילי ה־BDS למחות נגד הגברת תא"ל (במיל') בכל פרסום בעולם.



לא הסמל והרב"ט שממלאים פקודה שלעתים אינה חוקית בעליל הם הבעיה של המדינה שלנו, אלא גנרלים כמו רגב במרוץ הבלתי נגמר שלה לזכות בהכרה אצל כ־3,200 חברי מרכז אינטרסנטים - חלקם מושחתים - רק כדי שתוכל לשבש כאן את חיינו, הלחוצים בלאו הכי. אצל הגברת תת־אלוף חלו כנראה שיבושים בהבנת המציאות. היא מצהירה שאם לא ייתנו לה להיות צנזורית של התרבות והאמנות, היא תפנה את הכסף לנשים מוכות.



אז קודם כל, הלוואי שבאמת הייתה יכולה לעשות זאת, אבל התא"ל במיל' אולי בטוחה שהציבור נתן לה דמי כיס והיא תנהג בכסף כרצונה כי החוק בשבילה הוא הרי המלצה בלתי מחייבת. רק חסר לנו שהיא תתעורר איזה בוקר ותצהיר "המדינה זה אני" כמו המלך לואי ה־14, שבתקופתו עוד הייתה תרבות בצרפת ואירופה, אבל אחריו באה המהפכה הצרפתית.



אפשר להניח שהמלך ביבי, שלקח כאן מדינה בשבי, לא בדיוק מאושר ממסע ההופעות של התרבותניקית שלו. גם הוא יודע שהיא חורגת ממעטפת המגבלות שלה בכל יום נתון, פעם מול שר הביטחון, פעם מול שר האוצר. גם הוא יודע שמוקד התמיכה שלה הוא האספסוף הצמא לכוח ויניקה מפטמת הכסף הציבורי המושחת, ואין ביכולתה לתת ג'ובים ופינוקים כשרת תרבות וספורט, וכל פעולה ומינוי שתבצע ייבחנו בידי כל הגורמים הרלוונטיים.



צריך רק לדחוק אותה במעלה הרשימה, כדי שתחזור לוועדות, לקרקס הקטן שניהלה בכנסת ה־19, אבל לא לנהל את העסק. איך שלא נבחן את התופעה הזאת - במקום מתוקן שמתבסס על כישורים - תא"ל (במיל') מירי רגב לא הייתה אמורה לטפס מעל תפקיד "יוחנן הכותרתן" בתוכנית רדיו, שאם הייתה נוצרת בתקופתה כשרה, סביר להניח שלא הייתה עולה לאוויר.



עוד נתון שכמעט משכנע אותי להיות פעיל מרכזי ב־BDS הוא רס"ן (במיל') נפתלי בנט. הדמוקרטיה הנהוגה במפלגתו, הבית היהודי הלבן, מתמקדת בהרג השליח, במקרה הזה העורך הלשוני של הספר הבזוי.



האיש שארבעה מבניו שירתו ביחידות קרביות מוקע כאשפה רק בגלל איזה פוסט שולי שפרסם. העבירה הנוראה שהתגלתה אמורה לחפות על מחדל כמו שינוי הכרוניקה בהיסטוריה. איפה הפסיכיאטרים האזוריים שיבחנו מה גורם לאנשים בשלטון לחוסר שפיות זמנית (???) שגורם להם לשקר לציבור בכל יום נתון אף על פי שהם בעצמם חובשי כיפה?



אז מאחר שגונבי הדעת הפסיכיאטרים לא ממלאים את תפקידם כמצופה, נשארנו עם הכולירות של ה־BDS. אם הם יפרקו לי את שני הגנרלים האלו מספיק טוב, אולי אשכנע את כיפוש לתרום להם עשרה שקלים שלמים.



נ.ב.


כיפוש, חיים שלי. אם מתקשרים אלייך לתרומה, תני להם 10 שקלים, תפחיתי לי מהדמי כיס השבועיים. אל תהיי רעה ותנתקי להם אחרי שתאמרי "אני מבקשת לא להתקשר אלי יותר".



בפעם האחרונה שעשית את זה, הדודה מ"חסדי נעמי" ששלחתי אלייך, נגרמה עוגמת נפש. היא התקשרה אלי ואמרה שאת אישה רעה. מחיתי על ההגדרה, כי את באמת סבבה, את רק, אפעס, חסכנית כזו. בכל מקרה, היא נורא נפגעה, אז תרמתי לה שלוש פעמים ח"י, רק שתהיה מבסוטה.


את רואה? היית יכולה לגמור את זה בפחות. כמו שטען אבא שלי, מה שזול יקר ומה שיקר זול. תפנימי.


אין זו אגדה

שלום לכם, צדיקי אם תרצו.


הא, זו שעתכם היפה. הוכחתם שוב שהעם היהודי מתבסס על ערכים נאורים כמו הלשנה, שהיא תוצאה של ריגול. כבר היה לנו משה ששלח 12 מרגלים לתור את הארץ, ואז התברר שהפחדנים טעו בדרך ובמקום להגיע לסעודיה תקעו אותנו כאן. זה חטא המרגלים. והיה גם איזה מלך ששלח שני מרגלים לתור את יריחו, אבל הם היו בטלנים שחיו על רווחיה של רחב הזונה, והיו מבסוטים לאללה וגם צדיקים כמוכם, כי כאשר החריבו את יריחו, לפחות דאגו להוציא אותה משם.



הפשט תוהה אם דאגו לחלץ אותה כדי להמשיך לחיות על רווחיה או שנתקפו בהתקף טוב לב. החוקרים עוד לא גיבשו מסקנה אחידה. אתם צדיקים ממשיכי דרכם של הקליינטים של רחב. חבל רק שנתקעתי כאן איתכם.



הפעילות שלכם ברוכה, רק לכם. ייתכן שיבוא יום ושכר לעמלכם, ותגיעו כדיירים נרגשים מן המניין לאגם הדרעק. הדרעק יפה לכם. תפגשו שם חברים נאמנים, שליוו אתכם בצדקת הדרך כמו: בוגי יעלון (גדעון סער לא יהיה, הוא יודע למה), יולי אדלשטיין, גלעד ארדן, ציפי חוטובלי, איוב קרא וזאב אלקין. דני דיין לא יהיה בטקס ההשבעה שלכם, הוא מחכה להיות שגריר, הוא יחכה עוד הרבה זמן.



תגידו, צדיקים, מאיפה הכסף למימון הפעילות הברוכה? בעמותה שלכם יש כמה שממשיכות את דרכה של רחב הזונה, שמעבירות לכם רווחים? זה חוקי זה? טוב נו, הרי החוק בשבילכם הוא המלצה בלתי מחייבת, אז לא נדע. האם דיירי אגם הדרעק שצוינו לעיל כתומכים נלהבים סייעו לכם להשיג קצת געלט, מכל מיני קרנות פאשיסטיות? די נו, ספרו לנו, למה אתם כאלה מסתוריים?



אתם עושים טוב לעם היהודי בציון ובתפוצות, אין לי ספק בכלל. העולם רואה ומתמוגג מנחת. חבורת יהודים שמרגלים ומלשינים על בני עמם, כי כתבו ו/או אמרו שהימין מושחת, רקוב ומחריב כל חלקה טובה, לא רק בהתנחלויות, גם בתל אביב. והרי ישראל ערבים זה לזה, אז כל העולם משוכנע שכולנו מטונפים כמוכם.



אני השתכנעתי שאתם חייבים לשנות מצב צבירה, מארגון ביון שפועל לפי קודים של הלשנה, הוקעה ציבורית על בסיס גזע ודעה למפלגה פעילה באגם הדרעק. אתם תשתלבו יופי עם מפלגות גזעניות אחרות כגון ש"ס, אגודת ישראל והבית היהודי הלבן.



יהיה לכם כסף קואליציוני שתוכלו לבזבז ביד רחבה, לקנות מידע בכסף על תושבים שמסוכנים לחברה. תהיה לכם נציגות בסוכנות, כך תוכלו לעשות סלקציה: מי רשאי לעלות, מי לא; תהיה לכם נציגות בקק"ל. הרי צריך לדאוג לפעילים למשרות, ושם יש ימבה כסף; תהיה לכם נציגות בוועדה למינוי שופטים, ואז תדאגו לשופט/ת שישחרר את הגיבור יגאל עמיר; תהיה לכם נציגות ברבנות הראשית, ואז תוכלו לפתוח הכשר בד"ץ.



אוי זה כייסף טוף. תארו לכם, שום שמאלן לא יוכל לגדל עופות, בקר וחסה, כי אתם לא תיתנו הכשר! למה אתם לא חושבים בגדול? למה אתם מתרכזים בריגול אחר ענת גוב המנוחה? תהיו יצירתיים; אתם בגועליציה. לכו על משרד התחבורה. תחשבו טוב כמה דרעקטורים טובים אפשר למנות לכל החברות הציבוריות, בחסות המשרד הזה! ואז את כל כבישי הארץ יבנו רק יהודים טובים, חס וחלילה שמאלנים, והכבישים כמובן יהיו כשרים למהדרין, כי הבד"ץ שלכם יכשיר אותם.



בקיצור, תתחילו לעבוד בגדול. יש לנו כאן מספיק ארגוני ביון שהורסים את המקום לאט ובטוח, לא צריך כאן עוד קרקס של מרגלים בשאיפה, ועוד של חובבנים שרלטנים, שעושים אותה עבודה פארש שעשו המרגלים של מוישה.



נ.ב.


כיפוש בחייאת, זרקי לחלאות האלה כמה לירות. את יודעת מה, בסדר. אני מבין ש־10 שקלים זה הרבה בשבילך, אז תתרמי זי"ן שקלים. זו השקעה לטווח ארוך.



תארי לך שהם יתחילו לרגל אחרי? אבל אם תתרמי איזו לירה סורית דפוקה יהיה לנו חיסיון. כי ה"אם תרצו לחפש לי פוליפ בחלחולת", לא מרגלים אחר הג'מעה שלהם. אני הרי לא נרשם בעמותות, כי לדעתי זה ארגוני פשע בהסוואה, אבל את יכולה כפרה.



דיר באלאק לא לתרום! כי אם לא, אני תורם בכרטיס שלך עשר פעמים ח"י. ואל תטרקי להם, אלו מסוכנים אלו.


השוטר אז־אולי

אולי במקום מוקד 100 יפרסמו כוחות הביטחון את מספר הטלפון של כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית של קול ישראל? הרי בכל מקרה כל חייל/ת, הורה וסתם אזרח/ית, מצליח להגיע אליה עם מידע זה או אחר. אז חייבים לפשט את העניין בשביל הציבור. הרי המוקדנים במוקד 100 מתפקדים כמו "השוטר אזולאי", הם כל הזמן ממורמרים, וחושבים שהציבור מסתלבט עליהם. חטוף מטלפן, לא עושים כלום עם המידע; שתי עדות ראייה מוסרות שראו את המחבל הרוצח נשאת מלחם, לא עושים כלום עם המידע.



מתי יפנימו במשטרת ישראל שאת המוקד חייבים לאייש בכל עמדה שוטרים מנוסים עם רקע מבצעי, עם אופק לקידום ושבע שנות ניסיון של עבודה בשטח לפחות? האם גם לתפקידי רכזי מודיעין שמקבלים מידע גולמי ראשוני שולחים את כל הפסולת בשב"כ או בשאר ארגוני הביון? (אפילו באם תרצו המוקדנים הם סטודנטים או יותר. אולי צריך ללמוד מחובבנים?) האם כאשר מחפשים "ידיעת זהב" בזמן אמת לא בוחנים לעומק את כל המידע הגולמי - בעיקר כאשר מדובר בעדות ראייה - על חשוד ברצח מוכתם בדם? מתברר שלא.



אחרי הפסטיבל שהיה במצוד על נשאת מלחם הודיע לנו השר לבט"פ, גלעד ארדן, באמצעות רינה מצליח ברדיו ללא הפסקה, "שהוא לא עובד אצלה". גם שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע השבוע בטוויטר שהוא לא עובד אצלנו. מטבע הדברים עולות השאלות, אם השרים בממשלה לא עובדים אצלנו, אז בשביל מי הם באמת עובדים? יש להם מעסיקים שאנחנו לא יודעים עליהם, אבל ייתכן שעוד נדע, ואז יהיה קצת מאוחר? על רה"מ אנחנו יודעים שיש לו סוג של בוס תומך, אם כי אנחנו עדיין לא בטוחים מי עובד אצל מי. על השגריר בארה"ב רון דרמר הממשל האמריקאי יודע שהוא בטח לא עובד אצלנו, ייתכן שהוא עובד אצל שלדון, ייתכן שהוא לא עובד כלל. כי כאן הכל ייתכן.



ובשביל מי עובד המפכ"ל רוני אלשיך? בשביל הציבור? בשביל ג'מעתו מהשב"כ? בשביל מי האיש עובד? כי הוא לא מוכן לומר לנו. במבצע הראשון שעליו פיקד (שאנחנו יודעים עליו) עבריין סוג ז' עשה לנו סקולה־דה־רמי. אבל לא המפכ"ל יצא לציבור כדי להסביר את המחדל - שלחו גנרל מהמבצעים שאמר שזו סערה בכוס מים. הגדרה יפה למצב שבו חלק ניכר מהציבור סבל מקטטוניה במשך שבוע.



אם כוחותינו הגיבורים ידעו כל הזמן שנשאת מתחבא בערערה כבר מיום הרצח, מדוע לא פשטו על היישוב ה־ע־נ־ק הזה בחיפושים מבית לבית, מעץ לעץ, במקום לשלוח כוחות עצומים לת"א כאילו הייתה חברון? אז בואו נסכם את הפארטייה בעובדה שלפיה לא ידעו כלום, והאיתור היה אקראי כמו איתורן של שלוש הגופות של הנערים בפאתי חברון. הרי גם שם מצאו אותם מתנדבים.



אין שום דרישה מכוחות הביטחון להצלחה של 100% בכל אירוע ביטחוני ו/או פלילי. הדרישה היא רק לא לשקר ולספר לנו סיפורים מפגרים. ידענו, פעלנו, שקלנו, אתם לא יודעים כלום, ואנחנו לא עובדים אצלכם. עם שיטה כזו לא נגיע לכלום. גם המפכ"ל המצטיין הקודם לא ידע שחצי מהספ"כ שלו מורכב מעברייני מין. הוא לא ידע, כי גם רחמים לא ידע. אבל עכשיו הוא יודע, והוא חושש לדעת מה קורה עם החצי השני, שלא ייפול עליו עוד תיק ציבורי.



אלשיך נמכר לנו כהצלחה בטוחה. הוא יידרש לזמן כדי להבין שאת הציבור כולו לא ניתן לטלטל ולא לאזוק בהצלבה (בעצם אולי זה יקרה פה עוד מעט, כי לשרת המשפטים בטח יש כמה מועמדים לטלטול ולכפיתה), ובניגוד לשב"כ, שלא חייב הסברים לציבור לשיטתו, המשטרה דווקא כן חייבת. בשבועות הספורים שהוא משמש מפכ"ל עוד לא היה ממה להתלהב. עכשיו הוא ממנה סגל פיקוד, נראה את השינוי בעוד כמה חודשים כדי להחליט אם היה טוב או רע.



אבל בכל מקרה, השינוי בנגישות המשטרה לציבור חייב להתבצע מהר. עד שזה יתבצע מתבקש הציבור להטריד רק את כרמלה מנשה, היא כבר תדע איך לנתב את המידע שזורם בכמויות עצומות בכתריאליבקה.



נ.ב.


כיפוש כפרה, לא צריך לתרום הפעם, תפסיקי לרעוד, ואל תנתקי. אם את יכולה בדרך הביתה להביא לי טבעות לבן בפיתה, עם פטריות ובצל שרוף, אני אהיה אסיר תודה לך.



הא, את לא אוהבת שאני אוכל לבן? צודקת, זה טעים מדי. כל מה שטרף טעים לי. אז סביח עם הרבה עמבה הולך? הא, את לא אוהבת שהריח של העמבה יוצא לי מהנקבוביות בעור? לי זה אף פעם לא הפריע, ואני לא תתרן.



את יודעת מה, שווארמה וצ'יפס, לא צריך סלט, זה בריא מדי. צ'יפס לא בריא? ירדת מהפס? כמה את רוצה שאחיה? תביאי לי שתי מנות מיד, ושלא ימרחו כלום, אני שונא שנוזל לי. יאללה, תבואי מהר, אני רעב, חיים שלי.



[email protected]