עכשיו, כשהסולטן הטורקי ארדואן עוצר עיתונאים זרים שמבקרים אותו, וגם דורש ממדינות נאורות כמו גרמניה להעמיד לדין כל מי שפוגע בכבודו, הגיע הזמן שהוא ידרוש מממשלת ישראל לעצור גם אותי. אני הרי טוען שנים ששליט טורקיה הוא דיקטטור איסלמיסטי מנופח משיגעון גדלות, אויב אנטישמי שאחראי למסע הסתה שיטתי נגדנו. אישיות אפלה שעומדת מאחורי מעשי טרור נגדנו, החל מהמרמרה וכלה בהפעלת חוליות ממפקדות טרור שממוקמות בתוך שטח טורקיה.



על הרבה פחות מזה נעצרו והושלכו לשנים ארוכות בכלא עיתונאים טורקים. על ציוץ בטוויטר נעצרה השבוע עיתונאית הולנדית שגרה בטורקיה. שלא לדבר על הקומיקאי הגרמני – יאן בוהמרמן – ילד רע שכמותו, שדיבר על ארדואן לא יפה וגם הוא ניצב עכשיו בפני תביעה אזרחית טורקית וחקירה פלילית של ממשלת גרמניה. הכל בגלל שהעליב מנהיג זר שגרמניה מתרפסת בפניו.



בכלל, כפי ששגרירות טורקיה בהולנד מעבירה למשרד החוץ הטורקי רשימות של הולנדים ש"כתבו הצהרות משפילות, שונאות או משמיצות" כלפי הסולטן והסולטנות, הגיע הזמן שגם בתוך ישראל תשלח טורקיה את ידה הארוכה ותשים קץ לגילויי חוסר הכבוד נגד ארדואן הנערץ.



וממשלת ישראל, היא אומנם לא עושה דבר לאזרחים ישראלים כמו אלון ליאל, אף שהם מחבלים במעמדה של ישראל בחו"ל, אבל מדוע שלא תאמץ את הדוגמה הגרמנית ותעמיד לדין את מבקרי ארדואן על שהעליבו מנהיג ידידותי כמוהו? אחרי הכל, עצם העובדה שראש ממשלת ישראל כבר התנצל בפני הסולטן על שהעזנו לבלום את ספינת הטרור – המרמרה, היא צעד בכיוון הנכון. שלא לדבר על המשא ומתן שמתנהל עכשיו בקו ירושלים־אנקרה, שבמסגרתו אמורה ישראל להעניק פרסים לטורקיה על ההתנהגות החביבה שלה כלפינו בשנים האחרונות.



סך הכל, אין מקום להפלות את הטורקים לרעה אל מול הפלסטינים. גם הרשות הפלסטינית חותרת נגדנו יום־יום, שוללת את זכות הקיום שלנו, מסיתה לטרור ופועלת בכל כוחה לריסוק המעמד הבינלאומי שלנו. נו, אז אנחנו לא שופכים על הפלסטינים כסף, תעודות VIP וחסינות מפני העמדה לדין ופינוקים רבים? למה לא מגיע לטורקים יחס דומה?



אנחנו, ככלות הכל, רוצים להידמות למדינות המתוקנות של המערב ואירופה. כמו שגרמניה מתקפלת מול הדיקטטורה הטורקית ושוכחת מהם ערכים ליברליים אלמנטריים, כפי שאיטליה מכסה פסלי עירום וחובשת רעלה שיעית כדי לקבל חוזים שמנים באיראן, כמו ממשל אובמה שטוען שהניסויים הבליסטיים של טהרן הם בסך הכל גזים שנובעים מאכילת יתר בפסח, כך גם אנחנו יכולים לברוא עולם צבוע והפוך.



אז נכון שארדואן בצרות. הוא לחוץ מהטעות האסטרטגית שעשה מול פוטין, מדמם מטרור פנימי, מאבד מיליוני תיירים ומיזמים כלכליים. ונכון שהוכח שכדי לכונן בריתות אסטרטגיות עם מדינות ערביות כמו מצרים, ירדן וסעודיה, אנחנו לא צריכים לשלם כל מחיר לפלסטינים. שלא לדבר על בניית רומן עם יוון, היריבה ההיסטורית של טורקיה, בלי לתת את ארץ ישראל לאויב. ונכון שלמדינה שנהנית ממעמד גיאופוליטי וכלכלי איתן כמו ישראל, ארדואן היה צריך להתחנן ולשלם כדי שנסלח לו, אבל אצלנו הרי הכל הפוך. לכן – הגיע הזמן לעצור גם אותי על העלבת מנהיג זר ולהעניק פרס ישראל לאלון ליאל.