אז פרשת הקורנפלקס כמעט מאחורינו, פחות או יותר. תלוי מאיזה כוון אתם מסתכלים על זה, מהפה או מהנקב האחורי. וברוח הפשרה היהודית והרחמנות הקהילתית, קבע משרד הבריאות שהייתה כאן רשלנות, אך ללא זדון. זו המצאה ישראלית-יהודית, רשלנות ללא זדון. כאילו שיש רשלנות בזדון. כאילו קם בן אדם בבוקר ואומר, עכשיו אני אתרשל כדי להדביק את כל המדינה בסלמונלה. או סתם בן אדם שקם בבוקר ואומר לעצמו, טוב, אז נמכור, לא נמכור, מה זה משנה. 



 
 זה רשלנות ללא זדון, וזה לא משהו שצריך להתרשם ממנו. במדינות מתוקנות, מנכ"לית החברה כבר מזמן הייתה הולכת. בארצות הברית ה-FDA (מנהל התרופות והמזון) כבר מזמן היה שולח לה שברולט שחורה כזאת, מהסרטים, עם נהג, ונא להגיע לחקירה. ואז אולי גם היה כתב אישום, ואולי גם היה משפט, ואולי גם היה כלא, אבל לא כאן, לא כאן.
זו גם ההזדמנות להזכיר שקורנפלקס הוא לא המוצר היחיד של חברת "יוניליוור". זו לא חברה מצ'וקמקת שמוכרת רק נסורת כזאת בקופסאות. אני לא אומר לכם להחרים את המוצרים של החברה, אני רק רוצה להרחיב את הידיעות שלכם לגבי סל המוצרים שלה. כדאי שתדעו מה עוד היא מוכרת ולאן הולך הכסף שלכם. אגב, החברה מגדירה את המוצרים באתר שלה, "החל ממרקים נפלאים ועד לסבונים חושניים, לכל המוצרים שלנו יש דבר אחד במשותף, הם עוזרים לך למצות את החיים בצורה הטובה ביותר". אז הנה רשימת מותגי "יוניליוור". בתחום הטיפוח: אקס, הסבון עם הריח המוגזם לגברים, דאב, דאב-מן. במזון: הלמנ'ס, בלו-בנד, תה ליפטון, קרט-ד'אור, מגנום, 778, בייגל בייגל, כיפלי ומזולה. מוצרי הניקוי: בדין, וכדי שהכל יחליק לכם בעדינות, "יוניליוור" מוכרת לכם גם וזלין.