את תכניתו היום (ראשון) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" פתח גבי גזית בביקורת על התקשורת: רגע לפני ראש השנה וקצת לפני יום כיפור והעיירה רוגשת. שמרל, ברל והחבר'ה כבר לא יודעים את נפשם לקראת סוף השבוע הארוך המתקרב ומנסים להספיק את כל מה שלא הספיקו כל השנה.



זה שוב היה סוף השבוע של מירי רגב עם סרט חדש. סרט גרוע כמו תמיד והכל בו עלוב. התסריט, הליהוק, התפאורה, הצילום. מירי רגב הייתה במצוקה השבוע, כי שרון פרי לקחה לה את התקשורת וכל תשומת הלב הייתה בתמונות ולא באידאולוגיה. ואז הגורל זימן לה את הטקס ואת תפיסת החשוד. רגב הבינה שסיפור שרון פרי נגמר ואפשר לחזור לעניינים וכדרכה חזרה ובגדול. בלי תמונות עירום, בלי מרדף משטרתי, אבל כמו שרק היא יודעת.



אגב, שמתם לב לכתב האישום של גנב הטלפון של שרון פרי? מאז כתב האישום נגד אייכמן לא הייתה רשימת עבירות כזו. החל מהטרדה מינית ואחזקת פורנוגרפיה וכלה בפגיעה בחופש הפרטיות. וזו רק ההתחלה. לדעתי האיש הולך למאסר עולם. אין גבול.

ונתניהו באמריקה וכדרכו, כמו עגלון באותה עיירה מהמאה ה-19, נוהג בסוסים. הפעם זה הכתבים שנכנסים ויוצאים ממנו לראיונות מתוזמרים. בזחיחות אופיינית הוא מניח להם לשאול אותו כמה שאלות מביכות, שאותם הוא הודף כמי שהודף זבוב טורדני. אף אחד לא שאל אותו את השאלה החשובה ביותר, שהיא כמובן לא שתי מדינות ולא שני עמים, אלא - האם אדוני יודע שבעת שהותך כאן בוטל בישראל הסיוע לעניים ביותר, הכי עניים, לקראת החגים? עשרת אלפים משפחות, הכי חלשות במדינה, לא יקבלו כלום לקראת החג, ואדוני יישב עם משפחתו בקיסריה בסעודת חג ליד הבריכה עם כל טוב על השולחן. אז לא שאלו והוא לא ענה והעולם שותק.

נתניהו בראיונות מתוזמרים. צילום: עמית שבי, פלאש 90
נתניהו בראיונות מתוזמרים. צילום: עמית שבי, פלאש 90


והיום ייפגש נתניהו עם קלינטון וטראמפ ויגרגר להם דברי נועם. לדעתי, אם טראמפ ישאל: 'מיסטר פריים מיניסטר, יש לך עצה טובה איך מנצחים בבחירות נגד כל הסיכויים כמוך?'. ואז נתניהו, אם יש לו את זה, יוציא את הסמארטפון וישמיע לטראמפ ההקלטה על הערבים שנעים באוטובוסים, ויאמר לו, צריך להחליף רק מילה אחת בטקסט. במקום "ערבים" תגיד 'מקסיקנים" ואתה מנצח.