"מעולם לא הייתה הדרך לירושלים קצרה יותר", אמר הרה"מ, כשגזר את הסרט למנהרות הראל, והנהגים שנתקעו שם אחר כך בפקקים אינסופיים לא האמינו לו. ובינתיים, קובעת כתבתנו לענייני הַכְתרוֹת וכותרות, עבר 20 בינואר והוכתר משיח הימין מושיע ישראל - והשמיים לא נפלו עלינו ועל אמריקה, עם מאות אלפי המפגינים, שממשיכים לתעב את טראמפ ואת נשיאותו.



דבר לא השתנה: נאום הכתרתו וציוציו חסרי האחריות כבקמפיין הבחירות שלו. אצלנו ממשיכים לשאת אליו עיניים בתקווה, אך עד שטראמפ יפגוש את הביבי, יעביר את השגרירות לירושלים ו/ או ירשה לרה"מ לספח את בנט ואת השטחים, יימשכו הכאוס, המניפולציות והחקירות על סבך הקשרים. אני רק כמה שאלות לכמה ממחוללי הבלגן. 



לנשיא טראמפ: איך תגשים את התחייבותך הלא-תקינה פוליטית, שהשלטון עובר עכשיו ומיד מהאליטות הפוליטיות שהרסו את אמריקה לידי העם? האם הפגנות הענק של מיליונים, נשים וגברים, בוושינגטון, ברחבי ארצות הברית ובעולם, נגד איומיך, עקרונותיך ויחסך המוצהר לנשים הן הדרך שלך למימוש שלטון העם? ומה אם העם גם ידרוש לחקור את הסתותיך, את קשריך ועסקאותיך עם פוטין והרוסים והשפעתם על תוצאות הבחירות ואת כישוריך בתחמון לכאורה של שלטונות המס של ארצות הברית - האם גם אז תקבל את רצון העם?



לרה"מ: האם עדיין, אחרי השמפניות, הסיגרים, התכשיטים, האירוחים והמימונים לכאורה של המיליונרים, כתב האישום המתקרב, בעיצומן של חקירות הקשרים והעסקאות לכאורה עם מוזס ועדויות מילצ'ן ולפני דוח "צוק איתן" וחקירת פרשיות הצוללות, העו"דודן שמרון, הורדת עמונה, הנאות החינם לכאורה של הנסיך ובעיות השליטה לכאורה של המלכה, אתה עדיין מחזיק במנטרה "לא יהיה כלום כי אין כלום"?



לבנט: מה תעשה עכשיו, כשלמרות הכאוס המדיני הצליח רה"מ לדחות את סיפוח מעלה אדומים ונשארת עם איילת, כשחצי תאוותכם בידיכם ועם זעם העמונאים והמתנחלים? הרי למרות הדימוי של עִם הראש בקיר, לא העזתם לפרוש עם הסמוּטריצ'ים, האריאלים והמוּעַלמוֹת מהממשלה הכי ימנית שהייתה פה, אז איך תוכיחו לביבי, לאקוניס ולבוחרים מי יותר ימני? אולי תשכנע את טראמפ שמצב הביבי מפוקפק, ושאתם הנכם העתיד: בוטֶה ולא תקין פוליטית, כמוהו, ואז הוא יכריח את ביבי לאלץ את ליברמן להיכנע לכם? ואולי תתנחם בהבטחה שהשגריר האמריקאי יגור בירושלים, ושהאישור מטראמפ להעברת השגרירות, להרחבת ההתנחלויות ולמדינת האפרטהייד, יגיע לאחר שדאע"ש יימחה מעל פני האדמה, כמובטח בנאום ההשבעה?



לשר לביטחון פנים: שקר "פיגוע הדריסה" כנראה כמוהו כהעללת "אינתיפאדת המציתים". האם אתה מוטרד או מוחמא שהפכת לאויב של אזרחי ישראל הערבים? ולמה דורשים רבים שתתפטר בגלל היעדר כישורים? כי כמוך כשוטר שקודם יורה ואז צועק "עצור!" - תמיד קופץ מהר אחרי אירועים אסוניים ומאשים את "החשודים הרגילים", כמו המפקח רנו ב"קזבלנקה". ואתה עוד גינית את השר לשעבר משה יעלון על שקבע שהחייל של כולנו עבר עבירה מיד לאחר שנעברה. קצת סַפקנות וסבלנות, ארדן; קצת אחריות, זהירות וסייג לחוכמה הם מסגולותיו של שר טוב. לא תתנצל, לפחות? חלילה. רייטינג בימין חשוב לשר ל(אי)ביטחון הפנים יותר מהאמת.