1

ב–19 בינואר 2017 עבר "פקיד עלוב נפש במחלקת הביוב של העירייה" ניתוח להסרת גידול סרטני בערמונית. "הפקיד עלוב הנפש", על פי משנתו של מרן יורם שפטל שליט"א, נושא בתפקיד החשוב ביותר במדינת ישראל אחרי ראש הממשלה. שמו גדי איזנקוט, והוא ראש המטה הכללי של צבא ההגנה לישראל. איזנקוט אינו נוהג בפורשה פתוחה, אינו מתגורר בווילה בקיסריה, אינו מחובר לראשי משפחות פשע ולא נוסע לחגוג את חופשותיו בתאילנד. 
 
24/7, 365 ימים בשנה, הוא נמצא בלחץ אטומי (תרתי משמע), כי מוטלת עליו האחריות לדאוג לביטחונם של 8.4 מיליון אזרחי מדינת ישראל. לפני שנכנס לבית החולים העביר איזנקוט את סמכויותיו לסגנו, האלוף יאיר גולן, שגם הוא זכה, בעקבות הבעת דעה ביקורתית על המתרחש בחברה הישראלית, לטונות של שופכין מביובניקים ימניים. הגדיל לעשות השדרן של תחנת הרדיו הצבאית גללי צה"ל שצייץ שגולן הוא סגן הרמטכ"ל של הוורמכט (הצבא הגרמני) ולאחר מכן סייג את דבריו והתנצל התנצלות פתלתלה. בדיוק כפי שעשה אדמו"ר הימין הקיצוני שפטל ("החזיר האדום", כך הוא עצמו מכנה את יריביו הפוליטיים), אחרי שהבין שאם לא יתנצל יסגרו לו את המיקרופון. ההתנצלות שלו נשמעה כמו שהוא נראה - רע מאוד.
 
הגבר הנמוך והמוצק, שלטעמו האנין של "החזיר האדום" אין לו מראה "חיילי" מספיק, הוא כנראה לא פחות קשוח מהפרקליט גבה הקומה, יפה התואר בעל הגוף החטוב והשרירים המשורגים. איזנקוט עבר את הניתוח וחזר לתפקידו, הוא ממשיך לשחות ולצעוד קילומטראז' רגלי כמה ימים בשבוע, אף על פי ש"החזיר האדום" - באחת מהופעותיו הרבות בטלוויזיה - התפאר שהוא בכושר טוב יותר מאיזנקוט והתרברב שהוא בטוח שהרמטכ"ל אינו מסוגל לרוץ כפי שהוא רץ. כפיים לאתלט שפטל.
 

רבים מאנשי ה"אכלו לי, שתו לי, קיפחו אותי" נוטים לחשוב שהשם איזנקוט הוא עוד שם אשכנזי והרמטכ"ל הוא עוד אשכנזי, שבגלל אשכנזיותו טיפס בסולם הדרגות, אבל כרגיל העובדות הן שונות, ומה לעשות, הוריו של "עלוב הנפש" נולדו במרוקו, ובנם גדי נולד בטבריה וגדל באילת. מקור הטעות של חלק מהמקופחים המקצועיים הוא בשם גדי, שנחשב לשם אשכנזי בונבוני צפון תל־אביבי.
 
הרמטכ"ל לא יכול היה להגיב לדבריו המסריחים של שפטל. זה למטה מכבודו, ואין זה ראוי שיתייחס ל"חזיר האדום" ולאלפי מעריציו, שטינפו מעל כל אתר אפשרי כאילו קיבלו צו ממורם ורבם.
 
צווחני הימין והפוליטיקקים המייצגים אותם גינו את הרמטכ"ל איזנקוט שדיבר על הערכים של צה"ל ועל טוהר הנשק, לאחר שקיבל דיווח ראשוני על מקרה אלאור אזריה. הוא ושר הביטחון בוגי יעלון גינו את המעשה, בניגוד לרוב הפוליטיקאים - בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט, צרת התרבות מירי רגב ואחרים, שהפכו את סמל אזריה ל"ילד של כולנו". הם שכחו שאלאור הילד הוא כבר גבר, הוא לוחם, הוא מזוין בנשק ואומן להשתמש בו על פי כללים וחוקים ברורים - הוא לא ילד שמשחק בגוגלך וג'ולים ואוחז בידו אקדח מים.
 
גם לאחר שאזריה נשפט בשתי ערכאות, עמד בפני שמונה שופטים שכולם מצאו אותו אשם ושלושה מהם אף חשבו שהיה צריך לקבל עונש גבוה יותר מ–18 חודשי המאסר שנגזרו עליו, המשיכו נבחרי ציבור לירוק על מערכת השיפוט הצבאית. הם הגיעו לבית המשפט, התחבקו והתגפפו עם החייל שסרח, ליטפו ונישקו אותו וקיבלו צילום בטלוויזיה וציטוטים ברדיו.
 
גם לאחר שהסתיים ההליך המשפטי, הסנגור הדגול שחטף בעיטת וולה בפרצוף, הודיע בפאתוס של הסגן של אלוהים שהוא ילך לעליון, והמשפחה השבויה בקסמו לא הבינה שבנה היקר - אם הוא רוצה לזכות בחנינה והקלה בעונש - יהיה חייב להודות שטעה, להתנצל, להרכין ראש ולשלוח את עורך הדין שיושב לה על הגרון לווילה בקיסריה או לחופיה הקסומים של תאילנד.
 
אנשים לא מעטים נוטים לחשוב שמשפחת אזריה, שבה בולטים בהופעותיהם בתקשורת האב, האם והבן, היא טלית שכולה תכלת. אז זה לא בדיוק זה. הנה ההתבטאויות שלהם בפייסבוק ב–15.6.14, כמה ימים אחרי חטיפת הנערים, שהובילה בסופו של דבר למלחמת צוק איתן.

אלאור אזריה: "ביבי יקוקסינל מה הפסקת אש כנסו באמא שלהם!!!".
צ'רלי אזריה: "כל הכבוד צריך להכנס באמאמא שלהם".
אלאור אזריה: "כן להרוג את כולם".
אלאור אזריה: "יהי זכרם ברוך כהנא צדק!"
צ'רלי אזריה: "כהנא הצדיק צדק שיקום דור המשך לכהנא".
 
אושרה אזריה: "מוות לכל מי שפוגע ביהודים מספיק להיות אנושיים אם צריך גם ילדים ונשים להרוג הראשונה זובי" (הכוונה כנראה לח"כ חנין זועבי - נ"ז).
אז כמו שהאבא צ'רלי אמר, צריך דור המשך לכהנא וכנראה שהבן אלאור נטל את המשימה. כהנא, שמפלגתו הוצאה אל מחוץ לחוק וארגונו הוכרז כארגון טרור, היה גאה באלאור הצעיר ובהוריו.
 
לא בטוח שראש הממשלה נתניהו, שהזדרז לחבק את משפחת אזריה, היה מודע לשיחותיהם ולכך שהוא מכונה על ידם בכינויי גנאי בוטים. אלאור, הילד של כולם, אוהד לה פמיליה, הארגון המעודן של אוהדי בית"ר ירושלים השומרים על טוהר הגזע והמנונם הוא "מוות לערבים", ייאלץ ללכת לכלא כשהוא בטוח שהוא גיבור כמו קהלני או עמנואל מורנו, וכל מי שלא בעדו הוא "שמאלני מסריח", "חזיר אדום", "בוגד", "גיס חמישי" ועוד כינויים שבהם פרקליטו הדגול נוהג להשתמש כלפי כל מי שלא חושב כמוהו.

אגב, אלאור, כשתהיה בכלא, יהיה לך זמן, תבדוק בגימטריה מה אומרים המספרים על סנגורך המלומד שמדביק את הכינויים הכי נמוכים שישנם לכל דבר שלא בא לו טוב בעיניו המכוערות. 


2
 
החקירות בעניין הצוללות, בן הדוד ועורך הדין דוד שמרון, המתנות, קומבינות העיתונים ("ישראל היום", "ידיעות אחרונות") - כל אלה לא עשו טוב לראש הממשלה בנימין נתניהו. אף על פי שאינני חסיד גדול של סקרי דעת קהל מוזמנים ומתוזמנים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שראש הממשלה החל לאבד גובה גם בין חלק מחסידיו, שהלכו אחריו בעיניים עצומות. העיניים מתחילות להיפקח, והביטחון המוחלט ביושרם, בהגינותם ובאמינותם של אנשי בית המלוכה מתערער.  
 
כולכם בוודאי מכירים את הלהיט "גידי" (בלי קשר לגדי איזנקוט) שנכתב על ידי דן תורן ושרון ליפשיץ. לקראת בחירות 2015 זכה השיר לגרסה מחודשת והפך לשיר מחאה שאותו מבצעת הזמרת והשחקנית חן בר (עיבוד: קובי פז). יאללה, תתחילו לשיר:
ביבי, אתה מתרחק ממני
מתפוגג ברקע, נעלם בשקע
ותכף מגיעות להן בחירות
ביבי, אתה מתעלם ממני
נעלם באופק, זה מגביר ת'דופק
לפיד מוכן, ציפי לבני גם
אז להתראות
אז תתעורר, תפקח עיניים
המצב פה חרא אז תחזור לשרה
היא היחידה שעוד רוצה אותך
ביבי, די, אמרתי ביי
ביבי, צא כבר מחיי
ביבי, השרים מדברים עליך
מי יחליף אותך ומי ילך איתך
גם הם כמוני מודאגים היום
ביבי, השכנים שואלים אותי
"עם מי ניפול, עם ימין או שמאל"
הציבור בחר שזמנך עבר
אז היה שלום
אז תתעורר, תפקח עיניים...
ביבי זה דבר פסה,
אז תפנה את הכיסא
ביבי, תפסיק לבלבל ת'מוח
על חינוך חינם ורפורמה גם
אני לא ישנה כבר שבועות
ביבי, הליכוד גדול עליך
וגם המדינה אז תניח לה
הצעירים בוכים, הם דירה רוצים
אבל אתה נמנע
ביבי, די, אמרתי ביי
ביבי, צא כבר מחיי