"שאגת נתניהו" סיפקה אתמול את הסחורה. נאום הסתה טהור, רווי איומים ושקרים, שמטרתו אחת: שיסוי, פילוג, חלוקת העולם ל"אנחנו" נגד "הם", תוך התעלמות מוחלטת מהעובדות ויריקה בפרצופה הנכלם של האמת. ראש ממשלת ישראל עמד אתמול מול קהל רב והתקשה להגיד מילת אמת בודדה. הוא חזר שוב ושוב על המצאה שכל קשר בינה לבין המציאות מקרי בהחלט.



על פי ההמצאה הזו, יש "הם", ויש אנחנו. "הם", זו החבורה שמנסה להפיל אותו. השמאל, התקשורת, האנטישמים באשר הם, אותה חבורה עלובה ונכלולית של מרעילי בארות פוסט ציונים שבדרכם למכור את המולדת לערבים החליטו להפיל את נתניהו. לא אכפת לראש הממשלה שהוא מצית אש בתוך הבית, ולא באמת מעניין אותו שאין בדברים הללו שמץ של אמת. כל מה שמעניין אותו זה להמשיך ולשלוט. כל האמצעים כשרים והרשות נתונה.



כנס התמיכה בנתניהו, אתמול בגני התערוכה. צילום: אבשלום ששוני
כנס התמיכה בנתניהו, אתמול בגני התערוכה. צילום: אבשלום ששוני



אז למען הדיוק ההיסטורי, הנה מקבץ של עובדות שאין להטיל בהן ספק: לשמאל אין שום קשר לחקירות הפליליות הצוברות תאוצה נגד בנימין נתניהו. גם התקשורת מנגנת בסיפור הזה כינור שלישי. מי שמנהלים את החקירות אלה פקידי ציבור שנתניהו עצמו מינה. אף אחד מהם לא חשוד בפשע האיום ביותר שיש היום בסדר הדין הפלילי של מרכז הליכוד, קרי שמאלנות.



למזלו, קאיה לא יודעת לדבר 


היועץ המשפטי לממשלה הוא האיש שנתניהו דחף לתפקיד אחרי שגידל אותו כמזכיר הממשלה. את המפכ"ל נתניהו מינה והוא איש הציונות הדתית. כנ"ל לגבי כל האחרים. מה שמפיל את נתניהו הוא התנהגותו לאורך השנים. מי שמפילים את נתניהו הם אלה שמעזים לספר את האמת, רובם חבריו הקרובים, יועציו האינטימיים ואלה שהיו וראו את הדברים. אף אחד מהם לא שמאלן, אף אחד מהם לא עובד בקרן החדשה או ברשות הפלסטינית.



לשמאל אין קשר לחקירות. צילום: אבשלום ששוני
לשמאל אין קשר לחקירות. צילום: אבשלום ששוני



באחד משיאי נאום ההסתה שלו אתמול הציע נתניהו למשטרה לחקור גם את קאיה, הכלבה המלכותית. למזלו, קאיה לא יודעת לדבר. למזלנו, אחרים כן. חומות השתיקה, ההשתקה, ההסתרה והטשטוש מתחילות לקרוס בזו אחר זו סביב נתניהו. זה מה שגורם לו לפחד, זה מה שגורם לו להסית ולהסיט. נדמה לי שזה לא יעזור. גורלו של ראש הממשלה לא נתון בידי התקשורת (שאותה ניסה למחות מעל פני האדמה בשנים האחרונות), וגם לא בידי השמאל (שממנו לא נותר כמעט דבר). גורלו נתון בידי רשויות אכיפת החוק והן, עושה רושם, דווקא החלו לבצע את תפקידן בזמן האחרון.