לאחר התייעצות עם עתידנים, רואים בכוכבים והערכות של גורמים בכירים בבית הקפה שלי, אני מביא בפניכם את התחזית המלאה והמדויקת למה שהולך לקרות פה ב–2018:



ינואר


סטטיק ובן־אל יוציאו שיר חדש שישבור את יו־טיוב. המבקרים יגידו: "הוא לא דומה לשום דבר אחר ששמענו. אין לחן, אין מלודיה, המילים לא אומרות כלום, בקיצור, מדובר בלהיט".



פברואר


המשטרה תפרסם את המלצותיה בחקירות נתניהו. יתחיל דיון ציבורי בשאלה אם נתניהו צריך להתפטר. משה כחלון יגיד שאין שום סיכוי שראש הממשלה ימשיך לכהן כשיש נגדו המלצות משטרה, חד־משמעית, סוף פסוק, ריד מיי ליפס, נקודה.



מרץ


משה כחלון יחזור בו מהקביעה החד־משמעית מפברואר, ויגיד שבעצם נתניהו יכול להמשיך לכהן והוא נותן לו צ'אנס אחרון, וזהו. בפעם הבאה הוא באמת לא יוותר, ריד מיי ליפס, סוף פסוק, נקודה.



אפריל


קמפיין חברתי גדול יסחף את הרשתות החברתיות, סלבס יהשטגו את עצמם ויחשפו את סיפורם האישי קורע הלב. מנגד, מפורסמים שאין להם סיפור אישי קורע לב יזלזלו בתופעה ויגידו שהם סתם מחפשים תשומת לב ולייקים. הם ידברו גם על עצמם, מן הסתם. הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ יקלל את נשיא קוריאה הצפונית, שיגדף אותו בחזרה. פרשנים יגידו שהאיש איבד את זה לגמרי, שהפעם הוא הגזים, שהוא פסיכי ומסוכן ושיש לו תסרוקת מוזרה. לא ברור למי משני המנהיגים הם מתכוונים.



מאי־יוני


אחרי שפיצול ערוץ 2 לא הצליח להחליש אותו, אלא הגדיל את אחוזי הצפייה, ח"כ דודי אמסלם יעלה רעיון חדש: לפצל גם את ערוצים 12 ו–13.


אלאור אזריה ישוחרר ביום העצמאות ה–70 למדינה. הוא יגיע ישירות למנגל בפארק, ויצולם כשהוא אומר בחיוך: "כל הבשר נשרף, שוב איחרתי ב־11 דקות".



יעלה עם רעיון חדש. ח"כ אמסלם. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



יולי־אוגוסט


דוגמנית מפורסמת תיפול בנסיבות מסתוריות מהובר־בורד. היא תחלים ותקבל קמפיין מסחרי, שישקם לה את הגוף ואת חשבון הבנק. מיד אחריה תיפול שחקנית פחות מפורסמת מתלת־אופן. בכתבה מרגשת היא תחשוף מערכת יחסים פוליאמורית עם שלושה זמרים מתחילים, שבדיוק יעלו מופע מחווה לשלישיית לא אכפת להם. המופע יוגדר ככישלון, אבל ייהנה מיחסי ציבור מצוינים.



ספטמבר


אתי אנקרי בהודעה דרמטית: אני מפסיקה להופיע מול קהל. אסכים לערוך הופעות בפני נשים בלבד. בראיון היא תספר: "קהל של נשים זו אנרגיה אחרת לגמרי". מבקרת מוזיקה תסכם: הייתה בהופעה אנרגיה מחשמלת שהזכירה לי מקווה. גדעון סער יודיע שוב שהוא חוזר לפוליטיקה. הראל סקעת יוציא עוד שיר לא חשוב.



אוקטובר


השרים איילת שקד ויריב לוין ייתפסו יחד באישון לילה כשהם מחוקקים חוקים נגד בית המשפט העליון ונגד פסיקות של השופטת אסתר חיות. הכותרת ב"ידיעות אחרונות": "תנו לחיות לחיות" תעורר סערה תקשורתית. עורך הכותרות יפוטר ויכתוב פוסט בפייסבוק: משחקי מילים הם הלחם שלי, אבל הפעם יצאתי פיתה.



נובמבר


סדרה חדשה תזעזע את ארצות הברית. במרכזה רוצח סדרתי שמבתר גופות של נערות קולג', מנקז את דמן ומכין ממנו שייקים. על חקירת הרציחות יופקד שוטר שכבר פרש מהמשטרה, אולם בלשית צעירה תשכנע אותו לשוב לשירות, לפענוח אחד אחרון. את השוטר בדימוס יגלם מורגן פרימן, שיסרב בתחילה לתפקיד, משום שכבר גילם אותו באלפי סרטים קודמים. שחקנית צעירה תשכנע אותו בכל זאת לשוב ולשחק, פעם אחרונה. מבקר קולנוע: יש לי כאב ראש מהרקורסיה הזאת.



יוכרז הזוכה ב"מאסטר שף", והוא המתמודד הידוע בכינויו "הבכיין מהחריימה". הוא יפתח מסעדה שתיכשל, ויתאבד. אלמנתו תבקש את עזרתו של אסף גרניט מהתוכנית "מהפכה במטבח" להמשיך להפעיל את המסעדה. אולם גרניט יגער בה שהיא שרלטנית ושיש לה פיגור קולינרי. גם היא תתאבד, ובנם היתום יגיע לתחרות בישול חדשה לגיל הרך "מבשלים קטנטנים". השופטים ישקלו הדחה, כי הוא מבשל גרוע, אבל ישאירו אותו כי יש לו סיפור טוב. מבקר טלוויזיה: יש לי בחילה, וזה לא מהחריימה.



דצמבר


שיר חדש לסטטיק ובן־אל, שכרגיל לא נשמע כמו שום דבר אחר.