ראש הממשלה, זחוח ובטוח בעצמו, מוציא הודעה שבה הוא מכחיש את הפרסומים על עימותים בחקירה מול עדי המדינה. הודעה ברוח שלטון הרשתות החברתיות שמוביל ביהירות משלו הגורו החדש שלו, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אשף הפייק ניוז, המתגלה כספונסר זקן של הזונות הכי מגניבות בעולם ודומה כי הוא לוקח את האנושות אל עתיד מעורפל ומסוכן. 
במשטרה, מאוימת ומרוחקת, ואולי רק מצטנעת, מאשרים באופן כמעט רשמי את קיומם של העימותים ביום החקירות העמוס אתמול, אבל לא מפרטים בין מי למי בדיוק היו עימותים. מה שכן אומרים זה שלא היו עימותים בירושלים. 
אז נתניהו צודק, כי אכן לא היו עימותים בחקירה שלו בביתו. אבל גם המשטרה צודקת, כי כן היו עימותים, בלשון רבים. בין הגברת הראשונה לבין שני עדי המדינה? לא, משום שהגברת ביקשה להתייעץ עם עורך דין ברגע האחרון וסירבה להיכנס לעימות. יש עוד אפשרויות מתמטיות כמובן. אולי אלה היו עימותים בין עדי המדינה והתביעה לבין האלוביצ’ים בלבד? בכל מקרה, בחקירת פשע חמור עם עדי מדינה, מי שאחראי לביטול העימות מפסיד נקודות במשפט.

בינתיים, עצם האישור לעימותים באשר הם - האלוביצ'ים נגד פילבר וחפץ או השד יודע מי נגד מי עוד - מלמד שהם עסקו בעיקר בענייני הרכילות באתר "וואלה!", על תקן המתת שניתנה לכאורה למשפחת נתניהו בתמורה לרגולציית המיליארד לטובת בזק. 
מדובר בתיאוריית השוחד שהרשות לניירות ערך ויתרה עליה בתחילת הדרך, ואילו המשטרה מאמינה שהיא מסוגלת לאשש אותה, ועל הדרך לחזק באמצעותה את תיאוריית האובססיה לתקשורת כפי שהיא נחשפה בתיק 2000.
דמו לעצמכם את ניר חפץ חוזר אל ימי נעוריו במקומונים ומטיח בחשודים כיצד הוא נשלח על ידיהם לדרוש מהעורכים להדגיש בפוטושופ את התמונה של שרה באייטם על אירוע צדקה אחד, ולהגדיל את דמותו של יאיר בין נערות הזוהר בפתיחה של מותג אופנה נוצץ אחר. וחפץ, העורך הדגול עאלק, שבמשטרה הוקסמו ממנו לכל אורך החקירה הסמויה ותהליך הגיוס שלו כעד מדינה, חוזר ומתווכח על שינויי הנוסח שהוא דאג לשתול בכותרות המשנה ובכיתובי התמונות.
מן הידועות הוא שניר חפץ היה עורך שלא ניתן היה לסמוך על הכותרות המגמתיות שלו. הן תמיד היו נוטפות אינטרסים של מו”לים בתוספת הארס המרושע הייחודי שלו. חבל מאוד שגם המשטרה נפלה קורבן למניפולציה האגואיסטית והפלילית שלו. היא תעמוד למבחן אמיתי רק על דוכן העדים - השלב הסופי, שיכול להיות מרתק אם נגיע אליו.