אין ספק כי רבים מהצופים בתוכנית הפופולרית "60 דקות" היו צריכים לצבוט את עצמם שלשום במהלך הראיון שהעניקה סטורמי דניאלס לאנדרסון קופר, כדי לוודא שגיבור הסיפור הוא נשיא ארה"ב ולא אחד הגורמים הבכירים בהוליווד ששמם נכרך בחודשים האחרונים בקמפיין METOO#.



ואולי במחשבה שנייה, איש אינו צריך להיות מופתע מהעובדה כי האדם שלו מיוחסים כל המעללים הללו הוא טראמפ. דבריה של דניאלס בראיון הגלוי על יחסי המין שקיימה פעם אחת עם טראמפ ב־2006 הם לא יותר מאשר תזכורת לכל אותם סיפורים שדווחו על התנהלותו גסת הרוח והפוגענית נגד נשים. הרי רק בארכיון ה"ניו יורק טיימס" שמורים שמותיהן של כ־30 נשים, שטוענות כי דונלד טראמפ הטרידן מינית.



אף על פי שדניאלס ביקשה להדגיש בראיון כי היא "לא הייתה קורבן" וכי יחסיה עם טראמפ היו בהסכמה, הרי שכאשר נשאלה, אמרה בארשת פנים חמצמצה: "לא, לא נמשכתי אליו".


לדבריה, לאחר שקיימה עמו יחסי מין, הציע לה טראמפ כסף. דניאלס סיפרה כי הייתה יעד לאיומים ולהפחדות. ימים אחדים לפני הבחירות לנשיאות 2016 היא קיבלה סכום של 130 אלף דולר "דמי שתיקה" תמורת התחייבות כי תשמור בסוד את הרומן הקצר שהיה לה עם טראמפ.



למרות זאת, כך מתברר, בסביבתו של הנשיא חששו כי דניאלס עלולה להתפתות בכל זאת לדבר על הרומן. לדבריה, במגרש חניה בלאס וגאס ניגש אליה אלמוני, הצביע על בתה שהייתה עמה ואמר: "איזו ילדה יפה. יהיה חבל אם משהו יקרה לאמא. עזבי את טראמפ ותשכחי מהסיפור".



אף שטראמפ, באופן לא שגרתי, נמנע מציוצים בטוויטר ומתעלם לגמרי מהראיון, עורך דין מטעמו כבר דרש אתמול מדניאלס להכחיש את טענתה כי ספגה איומים והפחדות. "הוא (טראמפ) יודע שאני אומרת את האמת", הדגישה דניאלס בראיון.