במשרדי האייתוללות תדהמה גמורה: אז מה? הם שואלים שם, אתם רוצים לומר שאי אפשר יותר לעבוד על העולם ולשקר לכולם? מה קורה עם הטראמפ הזה? היינו בטוחים שכולם במערב תמימים, כאלה שמספיק שאנחנו אומרים להם שאנחנו מבטיחים לזנוח את כוונותינו להשמיד אותם בקרוב, והם יאמינו, ואף יפצו אותנו על כך. מה עושים עכשיו? איך ממשיכים מכאן? 
 
רגע, אז מה אתם רוצים? שממש לא נשקר? שאם אנחנו אומרים שלא נפתח נשק גרעיני באמת לא נעשה את זה? ממתי השתנו החוקים בצורה כל כך נבזית? מה זה, גם אסור לנו לצעוק "מוות לאמריקה"? ואסור לבקש מאמריקה לכבד את ההסכמים שיאפשרו לנו לבצע זאת? איזה מין עולם מטורף נעשה פתאום מאז שטראמפ הגיע. ממש מגעיל.
 
בסדר, אולי נסכים לוותר קצת על הגרעין שלנו. אנחנו אנשים הגיוניים, ואם אין ברירה אולי נסכים לא לשקר, אבל תודו שזה מוזר ולא מקובל. תמיד היה מובן לנו, האיראנים, שכאשר אנו אומרים באנגלית וכלפי חוץ שנשתנה ונהיה ילדים טובים, אין ספק שכולם יודעים שזה לא יקרה. עכשיו קשה לנו להסתגל למצב החדש.

חברי פרלמנט איראנים שורפים את דגל ארה"ב. צילום מסך
חברי פרלמנט איראנים שורפים את דגל ארה"ב. צילום מסך

 

מה? גם אסור לנו להשמיד את ישראל? טראמפ, אתה ממש משגע אותנו. מה אכפת לכם שנשמיד את ישראל? אלה יהודים, וידוע שהיהודים שולטים בעולם בעזרת הכלכלה והכסף שלהם. רק מפסיקים קצת להשמיד אותם והם מתחילים לעשות שוב כסף. הנה, תראו מה הם עשו ב־70 שנה בישראל. כל רגע אקזיט. התל"ג הישראלי בשמיים, השקל עולה והמטבע האיראני נופל. זה הוגן? אז גם להשמיד אותם אסור עכשיו?
 
טוב שיש לנו את אירופה ואת מוגריני, שלא מקפידים איתנו על כל דבר. בעצם, נראה שהאירופים ממש אוהבים כשמשקרים להם, ולכן הם מסבירים בעצמם מדוע כדאי לעשות איתנו הסכמים שלא יכובדו. בקיצור, יש להם את כל התכונות שאנחנו כל כך אוהבים באנשי תרבות. לא כמו הנודניק הפסיכי הזה מהבית הלבן, שדורש שהסכמים למניעת נשק גרעיני באמת יקוימו. 
 
וסליחה, זו גם התערבות בעניינים הפנימיים של האסלאם. אנחנו השיעים רוצים כבר 1,338 שנה לנקום בסונים הכופרים על ההפסד הצורב שלנו בקרב כרבלא. הנה, אוטוטו הצלחנו, ונייצר את פצצות האטום שלנו ברגע שההסכם שחתמנו עליו יסתיים. אז מה בא טראמפ פתאום ומחרב את הכל? וגם ביבי הזה מציג את כל המסמכים האלה. והסעודים שמחים ומברכים את טראמפ. אכן, מצב קשה מאוד. פתאום מתברר לנו שלארה"ב יש נשיא שיודע לקרוא חוזים ולא מוכן שאנו נעבוד על אמריקה ועל כל העולם.