בעקבות הזכייה של נטע ברזיליבאירוויזיון ניכרת תחושת אופוריה מסוכנת, שעלולה להוביל אותנו לאסון. כל אחד עושה מה שבא לו ומקרקר ללא פיקוח. לכן לקחתי על עצמי לנסח ולהסדיר את רשימת החוקים למצב החדש שבו ישראל נתונה, רק יחד נוכל לעצור את ההשתוללות הבלתי מרוסנת שאחרי הזכייה.



דיני דיבור ושירה בציבור


- שילוב המילה "טוי" בצירופים קיימים חייב ליצור איזשהו היגיון. קרי: "בוקר טוי" ו"ערב טוי" מתקבל. לעומת זאת, "העוגה יצאה לך טוי" לא עובר.



- הלופר הוא כבר חלק מהמורשת היהודית. יש לכבדו. כוחות הביטחון כבר נערכים ל"פיגועי לופר" מחשש לשימוש במכשיר במסיבות קריוקי שכונתיות, שלא נדע.



- על כותב השיר להימנע מדיבור חופשי ו/או להשתמש במילים "תדהמה", "ישראל" ו"מודיעה" באותו משפט. לכתוב אתה יודע, תתמקד בזה, כפרה עליך.



- מחשש לשימוש יתר ואף זילות של המושג "כפרה עליך", הציבור מתבקש לרסן את עצמו (לעומת זאת, קריאה בספר "תרנגול כפרות" מותרת).



- מראיינת בכירה שתשאל את נטע שאלות כמו "האם את מתכוונת לרזות?" או "נוח לך עם הגוף שלך?" או "אם היית תרנגולת, איזו תרנגולת היית?" תתנצל, תצא להפסקה ובעוד דקה תשוב.



- יש לזכור: האירוויזיון הוא אירוע פופ עם נגיעות קוויריות, כך שצילום עצמי של גברים בעלי טסטוסטרון גבוה - כמו הצל שצועק "יש!" ברגע הזכייה - לא מכבד. לא אותם ולא את הזכייה.



- סעיף קטן ב': אין לנסות להסב את האירוויזיון לאירוע סטרייטי, בשביל זה יש מונדיאל.



- מי שקפץ לבריכה ב–1998 וגם הגיע לכיכר ב–2018, יכול לעבור לחיות בברלין בלי נקיפות מצפון.



- סטרייטים שרואים בהתלהבות גם את חצי הגמר הראשון (כמו חילונים שכן שומרים שבת, או צמחונים שכן אוכלים דגים ועופות) ייקראו מעכשיו "סטרייטים על הרצף".



חוק יסוד: פוליטיקה ומדינה


- אישי ציבור שעשו סיבוב על נטע לפני האירוויזיון יכולים להשלים עד עוד חצי סיבוב אחריו, לא יותר מזה.



- חל איסור על פוליטיקאים בכירים לרקוד כמו תרנגולת, זה פוגע ביכולת ההרתעה שלנו מול איראן.



- מדינה שמזמינה תיירים גאים להגיע אליה לאירוויזיון הבא אך לא מכירה בחתונה להט"בית, מבצעת פשע שדגל הגאווה מתנוסס עליו.



- נשיא המדינה מר רובי ריבלין מחויב להתקשר להודות לנשיא סן מרינו על הדוז פואה. על משרד החוץ לברר קודם אם יש מדינה כזאת. על משרד התיירות לברר אם יש בה הכל כלול, ומה המבצעים לקיץ.



- שיחת הטלפון המסורתית בין ראש ממשלה לבין זוכה בפרס בינלאומי חייבת להיות בלי קליטה, בדיליי ותוך כדי המולה מסביב, כך שהאחד אינו שומע את השני, אבל עם הקפדה על האמירה שבני ביתו ישבו והחזיקו אצבעות, כמו כל עם ישראל.



חוקי קרדיט


- מי שחש עצמו כאילו יש לו בדיחת אירוויזיון טרייה, יתכבד ויבדוק אם היא כבר פורסמה ברשתות החברתיות. אם בכל זאת יחשוב שהיא מצחיקה, שיידע שהוא משחק צ'יקן. הנה נפלתי.



- השימוש בצירופים "זכינו באירוויזיון", "נלחמנו קשה מול קפריסין", "עשינו את זה בענק" ועוד מותר רק ליוצרים ולמבצעת. כל השאר, כולל השרה מירי רגב, מתבקשים לשמור על ריחוק מהיצירה.



- פרשן שהימר שנטע לא תזכה - או חמור מזה, שנטע לא תעבור את חצי הגמר - יימנע מהופעה בציבור עד שיודה בפומבי "חרטטן אני". המהדרין ידרשו שיקפוץ ברחוב על רגל אחת ויגיד "תרנגול אני", כמתבקש בנסיבות השיר.



- רענון ההסברים להפסד ולזכייה: כל השנים הפסדנו בגלל אנטישמיות, השנה זכינו בגלל האומנות.



דיני פרסום והטפה


- אין להשתמש ב"איים נוט א טוי" למכירת צעצועים, בקרקור תרנגולת למכירת עופות טריים, ובמשפט "יו סטיופד בוי" ללימודי פסיכומטרי.



- בקשות אחרות, פחות צפויות ויותר מקוריות יידונו בנפרד.



- כל מי שמטיף למסר הסובלנות וקבלת השונה בעקבות הזכייה של נטע מחויב להתחתן עם האחרון שדחה בגלל המראה שלו.



- סעיף קטן 15ג': לאור קבלת השונה ייסגרו כל מכוני הכושר והיופי.



דיני עבודה


- אדם ששמע במקום עבודתו למעלה מעשרה אנשים מזמזמים את "טוי", רשאי לחתוך הביתה.



- עובד שהבוס שלו מלמל: "לוק אט מי איים א ביוטיפול קריצ'ר" יוכל לעזוב את מקום עבודתו מיידית, ולהיות זכאי למלוא הזכויות והפיצויים.