הארי ומייגן מרקל נישאו לעיני שני מיליארד אנשים ברחבי העולם. נראה שבחלומותיה הכי פרועים לא ציפתה דוריה, אמה של מייגן, שבתה תינשא לנסיך ותהפוך בן לילה לדוכסית. גם לא בטוח שהמלכה אליזבת חלמה על זיווג יוצא דופן שכזה לשחקנית אמריקאית גרושה, שחורה למחצה, המבוגרת מהחתן בשלוש שנים. אבל מי ישעה לציפיותיה של מלכה שמרנית בעולם מודרני, שבו צעירים כמו הארי רוצים להשתחרר מעול מלכות ולהתחתן עם מי שבא להם, גם אם אינה תואמת את דרישות האצולה הבריטית ואיננה צאצאית של שושלת רוזנים וברונים.
טקס החתונה בארמון ווינדזור התנהל על פי רוב כללי הצרמוניה המלכותית, הישנה והטובה, עם מזמורים מפי נערי הכמורה והקהל ששר בהדרת כבוד מוזיקה כנסייתית לצלילי העוגב. אולם הפעם היה בו טוויסט אמריקאי משובח שמייגן לא הייתה מוכנה לוותר עליו. למשל, הכומר האמריקאי השחור שנשא נאום ארוך, נכנס לאקסטזה אמיתית ולא פסק לדבר על אהבת האלוהים ועל אש ותמרות עשן. נראה היה שהקהל הבריטי המופנם לא ידע איך לעכל את התופעה המוזרה, את הגיוון התרבותי ואת הפרשנות האישית של הכלה בסרבה להתחייב לשבועה "לציית לבעלה". 

דווקא ממרקל, הכלה המרדנית, ציפינו לשמלה אחרת, למשב רוח רענן, אך התוצאה הייתה משמימה עד אימה. שמלת הכלולות השמרנית של מייגן, העשויה כולה משי, לא החמיאה במפתח הסירה העליון של הכתפיים, נראתה גדולה בשתי מידות ממידותיה, בלי קריסטלים, תחרה או אלמנט שיגרום לנו להבין שמדובר בדוכסית בת מזל. אלמלא השובל הארוך והמשתרך שהתחבר לכתר המרשים ומשובץ היהלומים והאבנים, היינו חושבים שמדובר בטעות אופנתית איומה. למרבה ההפתעה, דווקא החתן הצליח להתעלות עליה כשהגיע במדי צבא מוקפדים.

ואיך אפשר בלי ההשוואה המתבקשת בין הנסיכות המזליסטיות קייט מידלטון ומייגן מרקל, שנישאו לשני האחים המלכותיים. קייט, שלבשה לפני שבע שנים שמלת כלולות בגרסת גרייס קלי בעיצובה של שרה ברטון מבית אלכסנדר מקווין, נראתה כמו סינדרלה מסיפור האגדות וקצרה שבחים רבים. לעומתה, מייגן נראתה כמו כלה שברחה מחתונתה במאה שערים, וספק אם אי פעם תהפוך לאייקון. גם את תחרות טבעות האירוסים לקחה מידלטון בגדול, כשזכתה לקבל את הטבעת של הנסיכה דיאנה, ששוויה מוערך בכ־300 אלף ליש"ט. לעומתה, מרקל קיבלה טבעת בעיצובו של הנסיך הארי ובה יהלום מרכזי של שלושה קראט, מעוטר בשני יהלומים מהאוסף של הנסיכה דיאנה, בשווי כ־122 אלף ליש"ט בלבד.
זאת ועוד, אל חתונתם של קייט וויליאם הוזמנו כ־2,000 אורחים, היא עוררה עניין תקשורתי רב יותר ונכנסה לספר השיאים של גינס כאירוע הנצפה ביותר בלייב סטרים. מייגן והארי הסתפקו ב־600 אורחים ובחתונה צנועה, ללא פוליטיקאים ואנשי צבא.

 
בחלק השני של האירוע, בארוחה עם המוזמנים, פסעה מייגן בשמלה שמימית אל היגואר, לצד הארי, שהחליף את המדים בטוקסידו. אז סופסוף היא נראתה כמו נסיכה אמיתית. שמלת הכלולות השנייה, שחשפה את זרועותיה הצנומות, עוצבה בידי סטלה מקרטני. היא נופפה לצלמים מתוך היגואר וחשפה אבן תכולה נוצצת על אצבעה, שעל פי הדיווחים השונים שייכת לאמו המנוחה של הארי, הנסיכה דיאנה. הפדיחה הגדולה הגיעה הפעם דווקא מהדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, שהגיעה לחתונה המלכותית לבושה בשמלה שכבר לבשה בעבר באירוע גדול ומסוקר (בעיצוב אלכסנדר מקווין). 
 
במבט חטוף על מייגן והארי, קשה שלא לתהות אם הם באמת זוג משמיים. הוא נראה חנון סמוק לחיים, היא שחומת עור ואקזוטית, ואולי בגלל הניגוד החיצוני הבולט, הם נמשכים זה לזה. הייתי מהמרת שהנסיך מאוהב בה יותר משהיא בו, בעיקר כי מישהו ממשפחתה סיפר שתמיד חלמה להיות נסיכה. לי זה נראה כמו שידור חוזר לנישואי הנסיכה דיאנה, ואולי זה רק עניין של זמן עד שמייגן תשתעמם עד מוות, תתחיל לרעות בשדות זרים ותכניס מעט פלפל לבית המלוכה.