חטיפת הילד כרים ג'מהור בן ה-7 מפתח ביתו בקלנסוואה מעסיקה בימים האחרונים את המשטרה, שחוקרת מספר כיוונים, לרבות חשד לפיו קבלן אחר שהיה בקשר עסקי עם אביו של הילד, ג'אבר ג'מהור הוא זה ששכר את שירותיהם של החוטפים, כל זאת בשל חוב כספי וסכסוך עסקי שנתגלה ביניהם. בשלב זה עוד לא ידוע מי הקבלן, אולם בידי המשטרה כאמור החל מהלילה שלושה עצורים, תושבי לוד שעל פי ההערכה מעורבים בחטיפתו של הילד וכן חשוד נוסף תושב רמאללה. בהסתמך על מקורות פלסטיניים הילד החטוף הועבר לשטחי הרשות מיד לאחר שנחטף. הבוקר יובאו החשודים לדיון על הארכת המעצר שהמשטרה מבקשת, בבית המשפט השלום בראשון לציון. 
תיעוד החטיפה בקלנסוואה

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, צייץ בטוויטר כי "כולנו דואגים לשלומו של הילד כרים ג׳ומהור שנחטף מפתח ביתו. אני מלווה ועוקב אישית אחר המאמצים להחזרתו למשפחתו והוריו ומשטרת ישראל תעשה כל שביכולתה כדי שהוא ישוב בשלום. חטיפת ילד היא פשע נורא ואחד הפשעים המזעזעים ביותר שקיימים ולא נשלים עם מעשה נתעב כזה".

נזכיר כי אירוע החטיפה של ג'מהור התרחש ברחוב בו מתגוררת המשפחה, שעה שרכב פרטי מסוג טויוטה הגיע למקום, כארים ואחיו בן ה-10 נקראו על ידי הנהג ברכב ונוסע נוסף שהיה אתו להתקרב אליהם, כך על פי גורמים המקורבים לבני המשפחה, שציינו כי אותו נוסע אמר לילדים שיש להם כסף למסור לג'אבר וגם חבילה שנמצאת במושב האחורי. "תפתחו את הדלת וקחו את החבילה, הם קראו לעבר הילדים, ובסרטון של מצלמות האבטחה רואים את שני הילדים ניגשים לדלת, פותחים אותה אלא שאז מגיח מאחורי הרכב חשוד נוסף שדוחף פנימה את הקטין בן ה-7 בעוד אחיו מצליח להימלט מהמקום. מיד לאחר מכן פותח הרכב בנסיעה מהירה ונמלט מהזירה.לדברי אביו של הילד, זמן קצר לאחר שנחטף בנו הוא קיבל טלפון שבו נדרש לשלם לטענתו כופר בסכום של ארבעה מיליון שקלים על מנת שבנו יוחזר למשפחה, אולם הוא לא מעוניין ליפול קורבן לסחיטה שכזו. כאמור אתמול, יום וחצי לאחר החטיפה, נעצר במחסום נעלין שסמוך לכפר אחר החשודים, שהובא למשרדי הימ"ר של מחוז מרכז, שם נחקר בחשד למעורבות בחטיפה.

החשוד, באמצעות פרקליטו עורך דין שוקרי אבו טביק מכחיש את החשד נגדו וטוען כי לא היה בביתו ביומיים האחרונים בשל העובדה שהיה עסוק במספר פרויקטים. לטענתו הוא אינו קשור לחטיפה אך הוא אישר כי הוא מכיר את המשפחה בשל עסקים קודמים עם האב. זמן קצר לאחר מעצרו ביצעו חוקרי הימ"ר מעצר של שני חשודים נוספים, גם הם תושבי לוד ובמשטרה בודקים האם הם מעורבים בחטיפה. בנוסף, עצרה המשטרה חשוד נוסף, רביעי במספר שגם הוא יובא להארכת מעצר. 
נציין כי לפני כשנה אירע אירוע דומה במשפחה, אלא שאז, שעות אחדות לאחר החטיפה הוחזר הילד להוריו והסכסוך יושב על ידי ראשי העדה.