נער בן 17 נהרג על אופניים חשמליים, והמדינה סערה, ברוח גבית של התקשורת. בצדק. ילדים ונערים לא אמורים להיהרג בגלל אוזלת ידם של מבוגרים, בהם שר תחבורה שעוסק גם בענייני מודיעין ומפזר הצהרות על כוונות איראן, רוסיה וכל השאר, ושר לביטחון הפנים שמופקד על המשטרה ואכיפת החוק בכבישים, ובדרך מחזיק במשרדו שלוחה לטיפול ב־BDS בעלות של מאות מיליונים, ושני אלה עוסקים (אסטרטגית, בטח אסטרטגית) באיומים הקיומיים.



להזכירנו: שניהם קיבלו צ’ופר (שמשמעותו בניהול ענייני הביטחון אפסית) להבטחת נאמנותם לראש הממשלה. שניהם אמורים להיות הלוחמים בדרכים למניעת תאונות, ושניהם כשלעצמם תאונה חזיתית מול מציאות.



התאונה הגדולה מכולן מתרחשת בעזה. גם שם נהרגים נערים וילדים. שבעה פלסטינים נהרגו ביום אחד מירי צלפים, בהם בני 12 ובן 14. למה? על פי דובר צה"ל, “צה"ל תקף בצפון הרצועה בתגובה להבערת צמיגים וליידוי אבנים, רימונים ומטענים לעבר חיילי צה"ל והגדר". וזה נכון. אלפי נערים מסתערים מדי יום אל הגדר מול חיילים שמנסים לסלקם בירי חי. זה קורה כמעט כל יום, ולכן זה פשוט משעמם עד מוות, והאמת? נמאס. נמאסתם. כבר מזמן עברתם מ"מושחתים נמאסתם" ל"פירומנים נמאסתם", כאשר חיילים ישראלים, נערים פלסטינים ואזרחי העוטף הם חומרי הבעירה.



“אנחנו?", מכירים את העפעוף הבתולי של נתניהו? אנחנו אשמים? חמאס אשם, אבו מאזן אשם, איראן אשמה והשמאלנים. הרי “אנחנו" של הממשלה רק רוצים שקט.



היא כל כך רוצה שקט, ממשלת האנחנו הזו, עד שכל דבר שהיא נוגעת בו מתפוצץ בקול רעם. ועכשיו, “אנחנו" שהוא לא הממשלה ומשת"פיה, האנחנו האמיתי, עומדים בפני אפשרות התלקחות בעזה שעשויה לזלוג לגדה, לסוריה וללבנון. זה בדיוק מה שאומר ומזהיר צה"ל.



מרבית הכתבים הצבאיים פרסמו השבוע כי “במערכת הביטחון מעריכים שהסיכוי לעימות צבאי עם חמאס גדל באופן משמעותי בשבועות האחרונים. לפי בכירים בצה"ל, בהיעדר התקדמות בהסכם הפיוס בין הרשות הפלסטינית לחמאס וחלופה לסיוע של אונר"א - עימות צבאי הוא רק שאלה של זמן" וכי “המצב קרוב להסלמה יותר מאשר להסדרה".



חמאס אכן חידש והעצים את ההפגנות, הקים יחידות מפגינים לשעות הלילה והבוקר המוקדם, והוא מגבש את יחידות הבלונים, העפיפונים והרחפנים, הצמיגים והשנורקלים שלו תוך חיזוק הקשרים עם טויז אר אס. וכל זה לא קידם את הבנת הציבור בישראל לסכנה הגלומה בדרום; כולם עוסקים במערכות הטילים שמייצאת רוסיה לסוריה ובהצגת הקרקס האווירי הבא, חיל האוויר נגד ה־S-300. ואיראן כמובן. וטילים בביירות.



בקיצור, יש שפע מטרות לשמח את עם ישראל - רק חבל שגילינו לחיזבאללה ש"אנחנו" יודעים היכן ההאנגרים הנסתרים שלהם בביירות. תודה לך, נתניהו, על שסייעת לנסראללה להגביר את השמירה הבסיסית וההיקפית שלו באותן נקודות.