לאחר הרהור מעמיק ושיקול דעת כותב שורות אלה פונה אליך, אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומציע לך להתפטר מתפקידך. הנימוקים הם רבים ומשכנעים, כך אנחנו מקווים. ראשית, עד כה קהל הנאמנים לך והמצביעים עבורך רב מאוד, מעל מיליון מצביעים וחלקם אף מעריצים. אם לא תקבל את עצתנו ותמשיך בתפקידך, הרי מה שנכון לך בעתיד הלא רחוק הן מפלות ומכות קשות.

שנית, הקורונה איננה מסתלקת מנופנו במהרה, והיא תמשיך כנראה להכות ולהמית לא רק אנשים, אלא גם את הכלכלה המקרטעת. אתה כמובן תישא באחריות אישית, שהרי אתה מרכז בלשכתך את מרבית סמכויות עשרות השרים בממשלתך. משפטך כזכור לך ייפתח על אף הדחיות הרבות, ובמהלכו יעלו בזה אחר זה עדים ויסקרו את מעלליך הכספיים והאחרים. העדויות, על פי כתב האישום, יהיו קשות. הן יפגעו בשמך הטוב ובמעמדך הבלתי מעורער. המשפט כנהוג אצלנו יימשך חודשים רבים, גם בתמיכתך ובעזרת פרקליטיך שיתחלפו בזה אחר זה. לדאבון לבך לא תוכל לשלוף מהקופה הציבורית את הכספים הרבים שיידרשו לך על מנת לממן את הגנתך.

מלבד הייסורים שילוו אותך במהלך המשפט, הרי כל הכרעה או פסק דין שיינתנו כנראה בעוד כשנתיים יביאו בעקבותיהם ערעור שלך או של הפרקליטות, ושוב יימשך מסע האימים הזה. כל העת הזו או לפחות בחלקה יימשכו ההפגנות המתעצמות והולכות שבהן יישאו כרזות שיאשימו אותך, ראש הממשלה, בכל חולי ציבורי וכלכלי שייגרם לנו, לעמך האהוב. אנחנו בטוחים כי גם בתוך ביתך שלך, בחברת בני משפחתך הקרובים והאהובים, תישמע אנחה כבדה לנוכח הפגיעות הקשות בתדמיתך הציבורית והאישית.

האופוזיציה כמובן תמשיך להלום בך כל העת הזו. היא תמטיר עליך ועל ממשלתך ללא הרף טענות קשות, וחלקן יהיו מגובות ומנומקות. כאבך ילך ויגבר. חבל. תוכל למנוע את כל אלה. הבחירות, אם יתקיימו בקרוב, חלילה, עלולות בהקשר הזה לגרום אולי לכך שבתוך מפלגתך יתרבו הקולות להחליף אותך, לנוכח החרדה מהמפלה הצפויה. יהיו כאלה שיישאו את נס המרד במפלגתך, וספק אם תוכל להכריע אותם ולהתגבר עליהם. אם תקבל את העצה שלנו ותפרוש ממש בימים אלה, ייתכן בהחלט כי המשפט נגדך ייגנז בפשרה לא כואבת, ותוכל להלך בקומה זקופה לאחר תום הקורונה, להפליג למחוזות רחוקים, לשאת הרצאות, לקצור תהילה כבעבר, ועיקר העיקרים - למלא את כיסך בממון רב. אנחנו משוכנעים כי במוקדם או במאוחר תקבל את העצה שלנו. צא לשלום.