הפרומו "בני פרץ פותח הכל" שרץ לפני שידור הראיון שלו לערוץ 12, היה נראה כמו הבטחה לגילויים מסעירים בפרשת הסכסוך הגדולה בין הזמר אייל גולן לסוכנו בני פרץ, אך הראיון לא חידש הרבה, כי  כבר שמענו על הסכסוך הכספי המכוער בין שני השותפים אייל גולן ובני פרץ, שהגיע לבית משפט. עם כותרת שכזו, חשבתי שבני פרץ יספר בגילוי לב על פרשת הקטינות "ומשחקי חברה" שאייל גולן היה מעורב בהם, אך זה לא קרה. אמנם גדעון אוקו שהנחה את הראיון, שאל את פרץ בנושא פרשת הקטינות, אך הלה השיב בהתחמקות והפתיע כשסינגר על גולן כאילו האחרון היה חף מפשע, כנראה מהסיבה הפשוטה שהוא עצמו נחשד במעורבות בפרשה.

המראיין לא התעקש מדי לקבל תשובה על מעורבותו של פרץ, ורובו של הראיון עסק בסכסוך הקשה בין שני השותפים, על רקע החשד של אייל גולן, שאמרגנו גנב ממנו מיליוני שקלים. כשבמקביל לראיון בקשת 12 נחשף ברשת 13 כי פרץ פיצה את אחת התובעות בפרשה שהייתה אז קטינה במאות אלפי שקלים. שאפו ל- 13 שהצליחו להביא ניוז שהתחרה בראיון ב-12.

אלא שתפנית בעלילה, וקיבלנו גילויים מסעירים דווקא מזירה חדשה. במקום לפתוח על אייל גולן התרכז בני פרץ בזמר איתי לוי, הגילוי המרעיש נוגע לאישיותו של איתי לוי שעל פי תיאורו של פרץ, הוא אדם בעל רוע צרוף. פרץ הזהיר אותנו שלא נאמין לדמעות שאיתי לוי נוהג להזיל בראיונות על מנת לסחוט אמפטיה. כי לטענתו, איתי לוי סגר עיסקה של מליונים עם אייל גולן מאחורי גבו של פרץ. במילים אחרות, דרך הסיפור של פרץ, למדנו להכיר צד של איתי לוי שלא הכרנו עד כה, כי תמיד הוא הצטייר כדמות עדינה ורגישה שכולה לב.

עוד יותר הופתעתי שפרץ יצא אפילו יותר פגוע מהבגידה של איתי לוי מאשר זו של אייל גולן, כי את לוי הוא טיפח כאילו היה בנו, ורק בזכותו לוי גדל והתפרסם. פרץ מציין שלמרות הכול, יש עדיין בליבו כמה נקודות זכות על גולן, אבל כשמדובר באיתי לוי, הוא האדם הכי רע לב שהכיר מימיו. בסוף הראיון קיבלנו את התגובה של איתי לוי שהוא מאמין שפרץ אמר את הדברים בעידנא דריתחא, ביטוי שלאחרונה משתמשים בו יותר ויותר, גם הפוליטיקאים הדגולים שלנו, כמו מיקי זוהר, שלאחרונה התנצל על התנהגותו הבריונית והמאיימת.

ואז חשף פרץ את הקלף המנצח של הראיון בנוגע לכל השמועות שרצו לאחרונה, על הסכסוך בין אייל גולן לאיתי לוי, אותן נהג גולן להכחיש נמרצות. הקנאה שפיתח אייל גולן באיתי לוי ככל שהאחרון הלך והתפרסם והפך לאחד הזמרים המסלסלים הכי פופולרים. גולן, שאימץ את איתי לוי ועזר לו להתקדם בעולם המוזיקה המזרחית, החל לחשוש שתלמידו מצליח אף יותר ממנו. במילים אחרות: הגולם קם על יוצרו.

ואם תהיתם איפה ממוקמת הבסטית בדימוס של גולן, אופירה אסייג, בכל הסיפור הזה, אז גם לזה קיבלנו תשובות. אסייג, שבעלה גילי מנקין גישר בין הנצים בעניין הכספים שהם חייבים אחד לשני, כשנשאלה לגבי הפרשה, שפכה על פרץ דברי הלל ושבח, ולא פצתה אף מילה אחת טובה על הזמר והחבר לשעבר, כך שאנחנו לגמרי מבינים איזה צד היא לקחה. אולם בזמנו היא גם אמרה על אייל גולן שהוא דובר אמת בנושא הקטינות ואחר כך שינתה דעתה. לא ראיתי שהיא שינתה דעתה על בני פרץ שגם היה חשוד בעצמו בפרשת הקטינות, ולא ראיתי ששינתה את דעתה גם אחרי שאיילה חסון, דיווחה אמש בערוץ המתחרה 13, שבמסגרת הסכם סודי, בני פרץ פיצה את אחת התובעות מפרשת הקטינות במאות אלפי שקלים, וכך שמו הוסר מהתביעה נגדו. ‎אז הייתי לוקחת את חוות דעתה של אסייג בערבון מוגבל. 

במהלך הראיון בני פרץ מלגלג על גולן ולוי על אדיקותם בדת וצביעותם. אמנם זה לא חדש בנוף הישראלי לראות עבריינים חובשים כיפה ומקפידים לנשק את המזוזה, אולם גם פרץ, כאשר הוא נחשד בפרשת הקטינות אחרי תיאור מאד פיגורטיבי שנתנה אחת המתלוננת עליו לאורלי וגיא, נראה יוצא מבית המשפט, כשציציות הטלית משתפלות מחולצתו. כנראה שהגמל לא רואה את דבשתו.

אז למי להאמין? לגולן או לפרץ? אם פרץ היה מדבר בגילוי על פרשת הקטינות ועל חלקו בפרשה, אולי הייתי נוטה לכיוונו, אבל זה לא קרה. אני לא מומחית בשפת גוף, אבל מאופן הצגת הדברים באותו ראיון, עם תנועות הידיים הגדולות והדיבור והמבטים הדרמטיים, או השימוש החוזר של הנייד, ככלי שממחיש למשל איך גולן מצלצל לג'ניפר לופז בחיפוש אחרי אמרגן חדש, התרשמתי שפרץ הוא ארטיסט לא קטן. אני גם בדרך כלל נוטה להאמין יותר לאנשים שפועלים בשקט מאחורי הקלעים, ולא באמצעות הראיונות שהם מעניקים לתקשורת, אבל ימים יגידו ומי שיחליט הוא השופט דנציגר המטפל בתיק.

ועל זה נאמר: כמו שצריך לדעת עם מי להתחתן כדי שיום אחד הגירושין יעברו בשלום, כך צריך לדעת באיזה סוכן לבחור.