הוא היה נשוי שמונה פעמים לשבע נשים שונות. מאשתו הראשונה הוא התגרש בתוך שנה, נישואיו השניים החזיקו חודשים בודדים בלבד. לאשתו השלישית הוא נישא פעמיים. לפני חמש שנים התגרש מהאישה השביעית, שלה הוא היה נשוי במשך 20 שנה.

הוא מת לאחרונה בגיל 87 בלוס אנג'לס לאחר שנדבק בנגיף קורונה והשאיר אחריו חמישה ילדים, תשעה נכדים וארבעה נינים.

הוא התפרסם בזכות קריירה ענפה כמגיש רדיו וטלוויזיה, חלום שהצליח להגשים בגיל צעיר. זה קרה לאחר שפגש באקראי עובד ברשת CBS, שהמליץ לו לעבור לפלורידה, שם סיפק שוק התקשורת הזדמנות לשדרים חסרי ניסיון.

הוא נולד בשם זייגר למשפחה יהודית והחליף את שמו בשם קליט יותר, בעצת מנהל תחנת הרדיו שבה הוא התחיל להנחות תוכנית אירוח. את שמו החדש הוא בחר לאחר שהבחין בעיתון בפרסומת לליקר שנשא את השם שהחליט לאמץ.

בשנת 1971, כשכבר היה שדר רדיו, הוא נעצר בחשד לגניבה והושעה מהעבודה. זאת לא הייתה ההסתבכות היחידה שלו עם החוק: בהמשך הוא הורשע ב־14 מקרים שבהם שילם בהמחאות ללא כיסוי.

הפריצה הגדולה שלו קרתה בשנת 1987, כשהחל להגיש תוכנית בת 90 דקות ששודרה בכל רחבי ארצות הברית והפכה להצלחה בינלאומית. לאורך הקריירה שלו הוא ערך יותר מ־30 אלף ראיונות, בהם עם דונלד טראמפ, ביל קלינטון, ולדימיר פוטין, יצחק רבין, אהוד ברק ובנימין נתניהו. בשנתו האחרונה כמגיש ב־CNN הסתכם החוזה שלו ב־56 מיליון דולר.

לפני עשור הוא הודיע על פרישתו מתוכנית הדגל שהנחה. כעבור פחות משנתיים חזר לכיסא המראיין בתוכנית ששודרה בערוץ אינטרנטי, שהקים עם איל תקשורת מקסיקני.

בקיץ האחרון הוא התמודד עם שתי טרגדיות משפחתיות, לאחר ששניים מחמשת ילדיו מתו בפתאומיות.

אתם מוזמנים לגלות:
מי האיש?

פתרון החידה הקודמת:
"הנשיא העני בעולם", שסמלו היה מכונית פולקסווגן כחולה מודל 1987, שאין לו חשבון בנק, שמתפרנס מחקלאות, וההון האישי שלו מסתכם ב־1,800 דולר, הוא חוסה מוחיקה, שהיה נשיא אורוגוואי.