האיש שאמר "אם רק הייתה לי מעט צניעות, הייתי מושלם" הוא גם מי שתרם מיליארד דולר לאו"ם. הוא רכש קבוצת בייסבול שהפכה למותג בארצות הברית והיה הבעלים של ארגון היאבקות מקצועי מצליח. הוא החל להתחרות בגיל 12 בשיט יאכטות, זכה בגביע אמריקה ונכנס להיכל התהילה הלאומי לשיט.

הוא פנה לעולם העסקים בשנת 1963 לאחר שאביו התאבד, ואז גם ירש את סוכנות הפרסום שלו. הוא הרחיב את עסקיו לתחומים רבים בעולם התקשורת: רכש תחנת רדיו באטלנטה, ועשור לאחר מכן הוא הפך לבעלים של אימפריה שהובילה מהפכה בעולם התקשורת.

הוא הגה רעיון מהפכני כשהנהיג את שיטת מודל התשלומים הכפול, ובכך ייצר רווח מפרסומות וממכירת זכויות שידור והפצה. התמלוגים שקיבלה רשת הכבלים שבבעלותו הושקעו בתוכניות ובסרטים והפכו את הרשת למתחרה משמעותית בשלוש רשתות הטלוויזיה המרכזיות בארצות הברית. שיא הצלחתו היה הקמת רשת ששידרה חדשות במשך כל שעות היממה במשך כל ימי השבוע.

הוא איש התקשורת הראשון שהוכתר כאיש השנה של שבועון החדשות האמריקאי "טיים". בשנת 2000 הוא קיבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה. עם הון שנאמד בשני מיליארד דולר, הוא כנראה יכול להרשות לעצמו להתבטא בחופשיות. את מבצעי פיגועי 11 בספטמבר 2001 הוא כינה "אמיצים", אך לאחר מכן הודה ששגה בלשונו.

הוא רכש את ארכיון הסרטים של MGM במיליון וחצי דולר, ובעקבות הרכישה נקלע לקשיים כלכליים. בשנות ה־80 החל במהלך יוצא דופן של צביעת סרטים שצולמו בשחור־לבן ומכירתם בצבע, אך המהלך לא צלח.

הוא מכר את שידורי הספורט והודיע שלא יעמוד לבחירה מחודשת לראשות מועצת המנהלים. כשפרש, סיפר שהוא סובל ממחלה ניוונית של המוח, השנייה בשכיחותה אחרי מחלת האלצהיימר, שמתבטאת בהפרעות בריכוז ובזיכרון, ובקשיים בהתמצאות ובראייה מרחבית.

הוא נחשב מחזיק הקרקעות הפרטיות הגדול ביותר בארצות הברית, לאחר שרכש כ־8,000 קמ"ר של קרקע, שבה הוא מגדל 4,000 תאואים, עדר התאואים הגדול בעולם.

אתם מוזמנים לגלות:
מי האיש?

פתרון החידה הקודמת:
האישה שהייתה נשואה למיליונר, מה שלא מנע ממנה לנהל רומן עם סרז' גינסבורג, היא זאת שהיה לה חלק חשוב בעליית הפופולריות של הביקיני. זוהי בריז'יט בארדו, שהשתתפה ביותר מ־50 סרטים ומאז הפכה פעילה מסורה לקידום זכויות בעלי חיים.