הוא דורג במקום ה־36 ברשימת האנשים החזקים בעולם על ידי עיתון עסקים אמריקאי ידוע. כשהוא עלה לשלטון, הוא הורה לאנשיו לשכתב את קורות חייו ולהציג אותו כבעל כוחות על־טבעיים.

על פי הפרסומים, הוא מסוגל לשלוט על מזג האוויר. כמו כן, הוא הוצג בארצו כמי שנולד פיזיולוגית מושלם עד כדי כך שגופו אינו פולט שום פסולת, ולכן הוא לא נדרש להשתמש בחדר השירותים.

הוא התחנך בבית ספר פרטי קטן ליד ברן שבשווייץ. אחד הפרטים המעטים שידועים על חייו הוא העובדה שבאוקטובר 2013 הוא קיבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטה במלזיה.

לאחרונה הוא עלה לכותרות לאחר שהצליח להשיל קילוגרמים רבים ממשקלו. איש אינו יודע אם מדובר בסיבה בריאותית שממנה סובל השליט המסתורי, או שמדובר בדיאטה חדשה שהוא החליט לאמץ.

ללא כל קשר למראהו, הוא הודה בהתבטאות נדירה שארצו מתמודדת עם מחסור קשה במזון, שנובע משיטפונות קשים, ממגיפת הקורונה ומעיצומים בינלאומיים.

הוא נחשב עריץ מושחת ואכזרי אשר מחזיק ב"יחידת עונג", שמורכבת מ־200 נשים צעירות, שתפקידן לספק בידור ושירותים מיניים לו ולמקורביו.

הוא נאבק לאורך השנים בחדירה של תרבות המערב לארצו. בין היתר, הוא שלח נערים לחינוך מחדש במחנות מעצר משום שהם צפו בסרטים ובסדרות טלוויזיה שאסורים לצפייה.

אנשי משטרו מחפשים ללא הרף תכנים חתרניים ברשתות החברתיות. לאחרונה הם מתמקדים במילה "מותק", שנאסרה לשימוש במדינה.

אתם מוזמנים לגלות:
מי האיש?

פתרון החידה הקודמת:
הכוכבת שבימים אלה מנהלת מאבק משפטי באביה שמנהל ב־13 השנים האחרונות את ענייניה הכספיים, היא זו שבגיל 21 הוענק לה כוכב על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד. זוהי בריטני ספירס, שנחשבת לאחד האמנים הנמכרים בעולם עם מכירות של 150 מיליון עותקים מאלבומיה.