הוא היה מנהיג כריזמטי ואיש ישר דרך, שסמלו המסחרי היה רכב דודג' דארט ירוק, שהביא מארצות הברית בשנת 1968 ושימש אותו לאורך כל תקופות כהונתו. ייתכן שבזכות הרכב יוצא הדופן, שלא היו רבים כמותו בארץ באותה תקופה, הוא זכה לתואר "השריף". להבדיל מראשי ערים אחרים, הוא היה איש צנוע ונטול גינונים, שהשתמש ברכבו כדי להסיע תלמידים אל בתי הספר בימים גשומים.

הוא נולד בפולין ועלה ארצה עם משפחתו. גדל בחדר בשכונת שבזי בתל אביב, ובגיל 12 החל לעבוד כנער שליח, כדי לתמוך במשפחתו, במשרדו של עו"ד עקיבא פרסיץ, מבכירי עורכי הדין בתחום האזרחי בתקופת טרום המדינה. אז גם דבק בו החיידק המשפטי. לימים הוא למד משפטים באוניברסיטת תל אביב ועסק במקצוע. בעזרת כישוריו, הוא השלים את לימודי בית הספר העממי והתיכון בלימוד עצמי, בלי שהלך כלל לבית ספר. את שירותו הצבאי עשה בחטיבת אלכסנדרוני.

כנער הוא היה חניך בתנועת בית"ר, ובשלב מאוחר יותר השתלב בפעילות האצ"ל. למרות היותו איש בית"ר ותנועת החירות, הוא סירב להיענות לבקשתו של מנחם בגין, שהיה באותה עת ראש התנועה, להתמודד ברשימת הליכוד בבחירות המקומיות.

הוא כיהן שלוש תקופות כהונה כראש מועצה, שבהן הקים בתי ספר, אולמות ספורט, גני ילדים ומעון לניצולי שואה. תורמים התדפקו על דלתו משום ששמעו שהוא אחראי לכך שכל הפרויקטים יסתיימו במועד, ובנייתם תתבצע ללא חריגות תקציב. לאחר פרישתו הוא נבחר לשמש כנשיא "בני ברית ישראל" וכסגן הנשיא העולמי של הארגון.

את רעייתו הוא פגש בעת סיור לגיוס כספים בוושינגטון. מכל הישגיו, זכורה בעיקר תרומתו להקמת השמורה הלאומית פארק נאות קדומים בשנת 1965 ביער בן שמן.

פתרון החידה הקודמת: 
האיש שדורג במקום ה־36 ברשימת האנשים החזקים בעולם על ידי עיתון עסקים ידוע, והורה לאנשיו להציג אותו כבעל כוחות על־טבעיים, הוא קים ג'ונג און, נשיא צפון קוריאה.