אין לו חשבון אינסטגרם וגם לא חשבון טוויטר, אבל אחרי יותר מ־20 שנות קריירה הוא עדיין אחד השמות הלוהטים בהוליווד. הוא נולד בביירות שבלבנון לאם אנגלייה שהייתה מעצבת תלבושות במה, ולאב ממוצא אמריקאי, שהיה גיאולוג והגיע לביירות לצורך עבודתו.

הוא גדל ללא אב, לאחר שאביו החליט לעזוב את הבית כשמלאו לו שנתיים ולא חזר. הוא גדל בניו יורק ובקנדה במחיצת אמו, שהתחתנה והתגרשה פעמיים נוספות.

קריירת המשחק שלו התחילה רק בגיל 35 כשהופיע לראשונה בסרט אמריקאי. הפריצה המקצועית שלו הייתה בקומדיה משנת 1989, שזכתה לפופולריות רבה. מאז הוא שיחק בכמה סרטים שוברי קופות וזכה לכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

את שלוש השנים הקשות בחייו הוא לא ישכח לעולם. הוא התגרש משחקנית אמריקאית לאחר שתינוקם המשותף מת. לאחר זמן קצר היא נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס.

הוא מוכר באורח החיים הצנוע שהוא מנהל ובתכונותיו המוזרות. מעריציו רגילים לפגוש אותו כשהוא נוסע בתחבורה הציבורית. הוא מסרב ללחוץ את ידיהם של מעריציו מכיוון שלדבריו הוא מכבד את המרחב הפרטי שלהם.

הוא נתפס כמה פעמים בעדשות צלמי הפפראצי כשהוא יושב בחברת הומלסים, מאזין לסיפוריהם ונותן להם אוכל וכסף. הוא תורם לצדקה, ובבעלותו מכון שחוקר את מחלת הסרטן. בנוסף, הוא תורם בקביעות לבתי חולים ברחבי ארצות הברית.

לפני עשור הוא צולם על ידי צלם פפראצי כשהוא יושב לבדו על ספסל ואוכל כריך. התמונה יצרה לו דימוי של אדם עצוב שהתנהלותו נוגעת ללב, מה שהביא לגל של הערצה כלפיו.

הוא שימש פרזנטור של אחד מבתי האופנה הצרפתיים הידועים. את בת זוגו הנוכחית הכיר כשאיירה ספרים פרי עטו. הוא אחד השחקנים הבודדים שאין להם אחוזה או שומרי ראש, למרות מעמדו והונו הרב. את הרווחים של אחד מסרטיו הוא תרם לעובדי מחלקות האיפור והפעלולים שהיו שותפים ליצירת הסרט.

אתם מוזמנים לגלות:
מי האיש?

פתרון החידה הקודמת:
האיש שקראו לו אריך, אבל בחר לאמץ את השם הארי כשם במה, שזריזות ידיים הפכה לסמלו המסחרי וזיכתה אותו בתואר "מלך הקלפים" - הוא הקוסם הארי הודיני.