הייתה מורה בבית ספר לאחיות. הנישואים של הוריה לא צלחו, וכשהתגרשו היא עברה לגור עם אמה, אביה החורג ושבעת ילדיו בסינסינטי שבדרום מערב אוהיו. היא למדה בלט וכשחודש המחזמר "צלילי המוזיקה", השתתפה בו.

כיום היא נשואה לאמריקאי, שחקן וזמר יהודי, שנולד לאם יהודייה ואב קתולי. יש להם שלושה ילדים, ששניים מהם נשאה ברחמה אם פונדקאית.

לרגל המשך הסדרה בכיכובה, שחוזרת למסך אחרי 15 שנים, היא העניקה ראיון למגזין "ווג", שבו הביעה זעם על הביקורת שהוטחה בה ובחברותיה על כך שהן מופיעות על המסך בלוק מזדקן, שמציג שיער מאפיר: "זה כמעט כאילו אנשים לא רוצים שנהיה שלמות עם איפה שאנחנו".

בראיון למגזין "אל" בשנת 2019, טענה שאין לה כוונה לפגוש סכין של מנתח פלסטי כדי לשנות את המראה שלה, והודיעה שהיא מתכוונת להזדקן כמו פרחים שנובלים אל מול העיניים. כשמעריציה היו מוכנים להישבע שסימן ההיכר שלה, שומה על פניה, נעלמה במפתיע, הודתה בתוכניתו של דיוויד לטרמן שהשומה הוסרה על ידי גיסה שהוא מנתח פלסטי, לאחר שהתעורר חשש שהיא סרטנית.


היא חוגגת 56, ולמרות שהגיל עושה את שלו, שבועוני הרכילות מעידים שהיא נראית מצוין. אלא שלאחר אירוע אופנה גדול בארצות הברית ב־2018, היא ספגה ביקורות אכזריות על כך שהיא נראית זקנה, כשהביקורת כוונה אל כפות ידיה, שכונו "ידי מכשפה".

אף שבעשור הקודם גילמה את סמל היופי והשיק, לדבריה, היא לא נאמנה לשגרת טיפוח. היא רק מאמינה גדולה בלחות, ולא מסתפקת במריחת קרמים על הפנים, כולל קרם הגנה מהשמש, ומקפידה למרוח כל לילה שפתון לחות. למרות שהשחקנית מאמינה ביופי פנימי, היא לא מוותרת על מוצרי אנטי אייג'ינג ומאמינה בדיאטות שנועדו לטהר את הגוף.

היא נחשבת חובבת בשמים ידועה, וייתכן שזו הסיבה שיש לה קו בשמים שנושא את שמה. מתחביביה: עקבים גבוהים, יוגה והתעמלות יומיומית, כולל התעמלות קרקע עם מכשירי טבעות.

אתם מוזמנים לגלות: מי האישה?

פתרון החידה הקודמת:
האיש שנולד בשם היינריך ובגיל 18 החליט לשנות את שמו לעמוס; שהיה חבר מערכת "הארץ", וכתבות שפרסם, בעיקר רשימותיו על יהודי מרוקו, עוררו ויכוחים פוליטיים הוא הסופר והעיתונאי עמוס אילון.