היא הייתה קומיקאית אמריקאית פורצת דרך שמיוחס לה המשפט: "אני מעדיפה להתחרט על דברים שעשיתי מאשר על דברים שלא עשיתי". בתחילת הקריירה שלה היא נהגה להשתמש בשם בדוי. המופע שלה, שהיה אחד האייקוניים בכל הזמנים, כלל לראשונה שימוש בטכניקת שלוש המצלמות, שהפכה כיום לטכניקה המקובלת.

היא הייתה גם שחקנית טלוויזיה ותיאטרון, שעסקה בהפקה ובדוגמנות. מי שעוררה בה את חיידק המשחק הייתה אמה שלקחה אותה לצפות במופעי וודוויל תחת כיפת השמיים. בשנות ה־20 של המאה הקודמת היא התרועעה עם בנו של פושע מקומי, מה שהביא את אמה לשלוח אותה ללימודים בבית ספר לאמנויות בניו יורק.

מוריה טענו שאין לה עתיד בתחום. לאחר שפוטרה משתי ההצגות הראשונות שאליהן לוהקה בברודוויי, החליטה לעבור להוליווד. היא הייתה האישה הראשונה בעסקי הטלוויזיה שעמדה בראש חברת הפקות. לאורך הקריירה היא הופיעה ביותר מ־80 סרטים והייתה מועמדת ל־13 פרסי אמי, שמתוכם זכתה בארבעה. בסוף שנות ה־70 היא גם קיבלה את פרס גלובוס הזהב.

היא שיחקה לצד בעלה משום שהאמינה שזו הדרך להציל את חיי הנישואים שלה. לאחר מספר הריונות כושלים היא ילדה בת ואז בן. הריונה השני היה בתקופת צילומי תוכניתה הידועה, וחברת CBS תבעה שלא לצלם את בטנה ההריונית, ולא להזכיר את המילה "הריון".

היא זכתה למקום של כבוד בהיכל התהילה הלאומי לנשים. לפני יותר מעשור החליט השירות הבולאי האמריקאי להקדיש לה בול, השביעי בסדרת בולים של אגדות הוליוודיות. מי שזכו לכבוד הזה עד היום בנוסף אליה היו, בין היתר, מרילין מונרו, המפרי בוגרט ואלפרד היצ'קוק. המגזין "טיים" כלל אותה בין 100 האישים החשובים של המאה ה־20.

היא מתה באפריל 1989, שבועיים לאחר שעברה ניתוח בלבה, ונקברה בלוס אנג'לס. אחר כך העבירו אותה ילדיה לחלקת הקבורה המשפחתית בניו יורק. לאחר מותה הוענקה לה מדליית החירות הנשיאותית.

אתם מוזמנים לגלות:
מי האישה?

פתרון החידה הקודמת:
האיש שנחשב המיליארדר החסכן בעולם, והונו האישי הוערך בכ־60 מיליארד שקלים, הוא מייסד איקאה אינגבר קמפראד.