בראש מפלגת הבית היהודי עומדים שני "ציוני על". הם לא סתם ציונים, הם מגה ציונים, חוד החנית, ציוניסטים, הם התמצית והמיצוי של הציונות. ושניהם, גולת הכותרת של אהבת ישראל, אהבת העם והמולדת ואהבת כל מי שהוא כמוהם גם עבדו, בעבר, אצל ראש הממשלה נתניהו. עבדו אז, שותקים עכשיו, לא ברור אם בשם הציונות או למענה.
 
מנהלת לשכה וראש המטה, אלו התפקידים בהם נשאו נפתלי בנט ואיילת שקד כשעבדו אצל ראש הממשלה נתניהו. אין אחד שיאמר שהם לא מילאו תפקידם נאמנה, איש מהם לא הדליף, לא סרח, לא צילם מתחת לחצאיות. שניהם היו עובדים מסורים, שניהם לא חשבו על קריירה פוליטית מתחרה. אבל שניהם עשו טעות אחת, שניהם הסתכסכו עם הגברת נתניהו.
 
ומרגע זה ואילך שמותיהם נוספו לרשימה השחורה, אותה רשימה שרעייתו של ראש הממשלה מחזיקה צמוד ללבה ואם שמך מתנוסס עליה הרי אתה הופך פרסונה נון גרטה. וכף רגלך לא תדרוך בבית המושל העליון ואת שמך הס מלהזכיר. ויש לנהל נגדך מלחמת חורמה ואין סליחה או מחילה או, סתם, הפסקת אש. רק ריב ומדון ותימרות עשן, כיאה למי שהעז לא למלא אחר מצוות הגברת. 
 

אז צמד הציונים שלנו, אלה שכל כך אכפת להם ממה שקורה במדינת ישראל והיא כל כך יקרה ללבם, הם מילאו פיהם מים אז וממלאים עכשיו בכל הנוגע למתרחש בביתו של ראש הממשלה. הם, שהיו שם, שראו את ההתנהלות מקרוב, שחוו על בשרם את הדברים, הם שותקים. הגדילה לעשות חברת הכנסת שקד שבהתבטאות יחידה בנושא אמרה שהיא עבדה אצל נתניהו ולכן היא מנועה מלדבר.

למי את מחויבת, בראש ובראשונה, כנבחרת ציבור, לציבור או למעסיקך לשעבר? איזו מן ציונות זאת שיודעת אמת אבל בוחרת לשתוק אותה? איזו אהבת ישראל זאת להיות שותף לקשר שתיקה מתמשך? האם בנט ושקד הוחתמו על מסמכי סודיות שמונעים מהם לספר לציבור דברים שהציבור חייב לדעת? ואם לא, מה מונע מהם לפתוח את פיהם, האם הם בוחרים להגן על ראש הממשלה ורעייתו מזעם ציבורי במקום להגן על הציבור מהתנהלותם של ראש הממשלה ורעייתו? 
 
נפתלי בנט ואיילת שקד הם לא נהג או אב בית או מבשלת בבית ראש הממשלה. הם לא אנשים שאמורים לפחד מאימת השררה והשלטון, הם מוגנים, חזקים ויש להם משקל בציבוריות הישראלית. הנאמנות למקום העבודה הישן שלהם, בהחלט, מעוררת, כבוד והערכה. אבל אם יש בידם מידע שראוי לחשיפה הרי שנאמנותם למדינה ולאזרחיה גוברת ועולה עליה עשרת מונים.

לא מתנצלים זה קמפיין נהדר. אבל לא שותקים עוד הוא קמפיין הרבה יותר אמיץ. אם יש להם מידע שיכול לשפוך אור על מה שקורה בבית הקלפים של ההנהגה הישראלית יופיע מיד. אם הם אלו שמחזיקים בידיהם את האס הגיע הזמן להוציא אותו מהערימה. 
 
ציונים אמיתיים אוהבים את ישראל. אוהבים אותה מספיק כדי לספר לה, באמת, מי עומד בראשה, מה קורה בראשה ומי הוא הראש האמיתי. כי מי שציוני לא מסתיר אינפורמציה שיש לה השפעה על המדינה. מי שציוני לא מפחד, לא מציון השואלת ובטח לא מהתשובות שמגיעות לה.