שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב


מזל טוב וברכות לחבר הכנסת אופיר אקוניס. הלקקנות האינסופית, החזרה כמו תוכי על המנטרות המשומשות, הנכונות לכל משימה, גם אם היא בזויה, מכתירה את ח"כ אקוניס כיובל שטייניץ החדש, ואני מתכוון להתקפה הבזויה שלו על מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר, אלוף במילואים ואחד הלוחמים האמיצים ביותר בתולדות צה"ל.



אקוניס לא בחל בשום שפל מדרגה, והנמוך ביותר אליו הגיע היה הטענה שנתניהו הציל את חייו של דגן בעניין השתלת הכבד שעבר, כך שאסור היה לו למתוח עליו ביקורת. אז ככה, קודם כל מספר גדול מאוד של פוליטיקאים סייעו והשתתפו במבצע להצלת חייו של דגן. נתניהו היה שם אבל לא בשורה הראשונה. עכשיו להשתמש בזה בוויכוח פוליטי ולהפוך את דגן לאופורטוניסט ששונא את נתניהו, זה מעליב. אבל נדמה לי שאין משימה מעליבה מדי לאופיר אקוניס.




 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
שמעתי את נאומו של מאיר דגן אמש בעצרת בכיכר רבין ושמעתי הבוקר את חברו דן חלוץ מתראיין על הנאום. למשמע דברי שניהם יכולתי לקבל את הרושם שאין להם אמון רב בבנימין נתניהו.

לעומת זאת אין לי ספק שיש להם אמון רב מאד איש ברעהו. יש להם כנראה יכולת טובה להעריך בני אדם ולדעת על מי אפשר לסמוך ועל מי לא. לכן התפלאתי לפני שנה כששמעתי שדגן, חלוץ ואהוד אולמרט הקימו חברה משותפת העוסקת, לפי מקורות זרים, ביזמות וייעוץ בנושאים ביטחוניים. כי נזכרתי במה שאמר חלוץ בועדת החוץ והביטחון על אולמרט אחרי דו"ח וינוגרד: הכי כואב כשמספר שתיים שלך יורה בך בגב. וגם זכרתי שדגן וחלוץ שותפים למי שהשופט דוד רוזן קבע שהוא בוגד, כי לקח שוחד, ושלח אותו לשש שנות מאסר.

אז אולי מותר לפקפק גם בשיקול דעתם של השניים הללו? לפחות ביכולתם להעריך בני אדם?

חמש בערב, כל יום ב-17:00, רדיו ללא הפסקה