אני עדיין נסער מהחלום שחלמתי בלילה, זה ממש שוק שאני לא יודע איך לצאת ממנו. והנה בחלומי אני רואה יהודי (!) בערבות השלג של אוקראינה, צועד מבוהל כשמבטו אל מעבר לגבו מחשש שהוא נרדף. 
מאחוריו ראיתי חבורה שאין מקום לטעות שהיא הייתה חבורה של קרימינלים, שועטת אחריו ובידיהם כלי זין, כלי משחית, נשק מכל הסוגים. והם תופסים אותו ועוקרים לו ציפורן אחר ציפורן, שן אחרי שן, כדי שיגלה איפה נמצאים הכספים שהוא גנב בארץ הקודש, הלבין והעביר לאוקראינה. ואני מרגיש בחלום שאני מכיר את האיש, הוא היה פעם דובר של מפלגה גדולה. הוא היה פעם בעל אתר אינטרנט, הוא היה מופיע בטלוויזיה, ונעלם. יום אחד נעלם. 
והנה, היום בבוקר, כשכולי מזיע מהחלום הנורא וממה שהם עשו לו שם, אני שומע בתכניתה של עדי מאירי ברשת ב' אותה ואת ערן סיקורל, מביאים סיפור שנשמע דומה פחות או יותר לחלום. הסיפור נוגע ליועץ התקשורת לשעבר של אביגדור ליברמן שנעלם, ויש חשד שהוא נרצח או נהרג או פברק את מותו. 

 


 
נחרדתי. מדובר במיכאל פלקוב, דמות מוכרת שעבדה אפילו במשרד ראש הממשלה. על פי החשד, כפי שפורסם ברשת ב', פלקוב היה מעורב בהלבנת הון בפרשת 'ישראל ביתנו'. בין היתר סיפרו שם שמשלחת של שלושה חברי כנסת (שכללה את פאינה קרישנבאום וזאב אלקין) טסה לאוקראינה. אבל הם נסעו לטפל בעניין אחר, כך הם אומרים. כל מיני דברים מסתוריים קרו וזה התחבר לי לחלום המזעזע הזה ותהיתי באמת מה עשו לו. 
תוך כדי שנברו, ובצדק, עדי מאירי וערן סיקורל, שעבד על זה חודשים, הסתבר על פי תיאוריהם ועל פי דיווחים שנמצאה גופה ועל הגופה תעודות של מיכאל פלקוב. עכשיו אומרים שהתעודות מזויפות, אז איפה מיכאל פלקוב? איפה הכסף? אומרים שאשתו גרה עם בנו בפריז. לגור בפריז עולה הון עתק, זאת אומרת שיש לו הרבה כסף. איך ליועץ תקשורת יכול להיות כל כך הרבה כסף ומדוע הוא נעלם? ולמה מישהו פברק את מותו? ואולי פברקו את מותו והוא באמת מת. 
איזו תעלומה, איזה מתח. ואז בא לי החלום, ציפורן אחרי ציפורן, שן אחרי שן, אני צעקתי מתוך שינה צעקות נוראיות כי חשתי את הכאבים שאותה דמות ערטילאית ששכבה בשלג כשהבריונים עינו אותה חשה. יא אללה, איזה פחד. כמובן שאין כל קשר בין החלום למציאות, אבל כשהאזנתי הבוקר לרשת ב' אמרתי לעצמי שכנראה קיבלתי מסר משמיים. לא פעם ראשונה שזה קורה לי. ואני חרד לגורלו של מיכאל. מה עלה בגורלו, והאם עוד אנשים ייעלמו, יירצחו, או "כאילו נרצחו" בעקבות הפרשיות שמתגלות כעת? 
זה מפחיד. שנים טענו שיש קשרים בין הון שלטון לעולם תחתון אבל תמיד אמרו לנו שאנחנו מגזימים. כמובן שצריך להוסיף להון-שלטון-עולם תחתון גם את המילה עיתון כי חלק גדול מהעיתונאים היום הולכים לעבוד בשלטון בכדי שיוכלו לעשות הון ואז הם יהיו בעולם התחתון וישכחו שהם היו בעיתון.