שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב
ח"כ מוטי יוגב חולל היום סערה כשאמר לאחד מתושבי עוטף עזה "תמכת בהתנתקות – עכשיו אכלת אותה". זה אולי אכזרי אבל זה נכון. 
 
מה שצריך לשאול ביושר את תושבי עוטף עזה שתמכו בהתנתקות זה אם העלו על דעתם ש-400 הקסאמים לטווח 3.5 קילומטר שחוו לפני ההתנתקות יהפכו ל-40 אלף אחריה, ואם היו תומכים במהלך בידיעה שזה מה שיקרה. כי אנחנו אמרנו שזה מה שיקרה ולעגו לנו.  
 
מי שאומר שהוא היה תומך בהתנתקות גם כשהוא יודע למה הפכה עזה כתוצאה ממנה – שלא יבוא לאיש בטענות או בניסוחו של מוטי יוגב – אכלת אותה. מי שאומר שלא חשב שזה מה שיקרה ובדיעבד הוא מתחרט על תמיכתו במהלך – אכל את פירות הבאושים של שרון וכל מי שתמך במהלך הזה שלו. בין כך ובין כך – תושבי עוטף עזה זכאים להגנה ותמיכה מלאים. גם אם שמחו לאידם של המגורשים מגוש קטיף.

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע
מוטי יוגב מהבית היהודי ידוע כטיפוס שקצת מתקשה לשלוט על פיו ורגשותיו, זה קורה, אבל היום הוא שבר את השיא הקודם של עצמו כשאמר לתושבי עוטף עזה שהתלוננו בועדת חוץ וביטחון של הכנסת ש"אם תמכת בהתנתקות, אכלת אותה". 
כן, זה אמיתי, מחוקק ישראלי אמר את הדברים האלה לאזרח ישראלי תושב האיזור המופצץ ביותר בישראל שביקש קצת ביטחון לו ולבני ביתו. 

לפיכך אני מציע, מר יוגב, לארגן סוג של טבלת זכאות לביטחון והגנה שתכלול את כל תושבי מדינת ישראל. השמאלנים, למשל, לא יזכו לסוללות כיפת ברזל ויועברו לאיזורים לא מוגנים, אנשי המחנה הלאומי יצטופפו כולם תחת המטריה האווירית, וכן הלאה: צה"ל לא יגן על ישובים שבהם רוב התושבים מצביעים שמאלה, כל מי שינסה להנפיק לעצמו תעודת ציוני יעבור שימוע אצל איילת שקד.

אולי ככה אפשר יהיה לחסל סוף סוף את כיסי ההתנגדות האחרונים של השמאל ולהקים את מלכות ישראל השלישית, בעזרת השם כמובן.