שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

בחקירתו אמר המחבל מהפיגוע בתל אביב הבוקר כי בין השאר עשה זאת בהשפעת צפייה בתכנים איסלמיים. כשהופיע הטרור האיסלמי על במת העולם בעשורים האחרונים נזעקו מוסלמים רבים וטענו כי הוא משחיר את פני האיסלם ואינו מיצגו. "הטרוריסטים האלה חטפו את האיסלם", הם אמרו. אבל האיסלם הוא דת כוחנית, דת מלחמה, דת ג'יהאד, דת של עריפת ראשים ושפיכות דמים. מי שמשחיר את פני האיסלם הם אלה שרוצים שהוא יהיה בדמות גנדי או נלסון מנדלה. אין זו הדת של מוחמד... הסורה היחידה בקוראן הנושאת את שמו של מוחמד נקראת סורת המלחמה. מי שמנסה לצייר את האיסלם כדת של שלום יונים ואהבה עושה זאת בעקבות תפיסות המערב השקריות ורעיונותיו המרושעים המיוצאים אל האומה האיסלמית כדי להחלישה.



תודו שאני לא מפתיע אתכם כי מה כבר יכול לומר ביום כזה איסלמופוב מתלהם כמוני. אבל מה שקראתי באוזניכם התפרסם הבקר ב"הארץ" במאמרו של סלמאן מצאלחה. מגיע לו שוטר טוב.





שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


דוד יוסף הוא ראש עיריית אור יהודה, ואני קובע כאן, על אחריותי, שהאיש לא ראוי לעמוד בראש פיצוציה שכונתית באור יהודה. למזלי יש מי שתומך בעמדתי זו. קוראים לו השופט סלים ג'ובראן, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שהפקיע היום את אולם הספורט במרכז הפיס בעיר לטובת הקמת קלפי לבוחרים המוגבלים בניידות באור עקיבא.



מתברר שכל הניסיונות לשכנע את אותו דוד יוסף להקצות את האולם הזה לטובת קלפי כזו נכשלו. יושבת ראש ועדת הבחירות האזורית השופטת דליה גנות ניסתה לדבר אתו, אבל הוא אפילו לא הסכים לקחת ממנה שיחת טלפון. "זה לא מעניין אותי ולא אכפת לי", הוא אמר לה, כי מה לו ולאנשים עם מוגבלויות. זו הבעיה שלהם, שיחפשו את החברים שלהם, וטוב עשה השופט ג'ובראן שפשוט הפקיע את אולם הספורט, וטוב יעשו תושבי אור יהודה אם ירחיקו את הטיפוס הזה מהחיים הציבוריים שלנו, כי הוא לא כשיר להיות ראש עיר בישראל.


חמש בערב, כל יום ב-17:00, רדיו ללא הפסקה