אצל חלק לא קטן מהעבריינים (ולא רק אצל העבריינים) יש קעקוע באזור הכתף או הזרוע של המשפט "אין כמו אימא". אחת השבועות הידועות שאנשים נשבעים בכדי להוכיח את אמיתות דבריהם זה "באימא שלי", "אני נשבע לך באימא שלי". הרבה מאוד אנשים יכולים, נניח במגרש הכדורגל, לקלל את השופט ולכנות אותו "בן זונה" אבל אם מישהו יגיד להם "בן זונה" הם ידקרו אותו. אימא זו אימא. והינה נשברה המוסכמה הזאת.



בסוף השבוע התפרסמה ידיעה קשה שהזדעזעתי ממנה. היא לא תפסה כותרות ולא דובר בה ולא היו דיונים באולפן עם כל מיני פלצנים ש"מחרטשים" בשכל. היא פשוט הופיעה לשנייה ונעלמה. אני בטוח שרובכם הגדול לא יודעים על מה אני מדבר ובצדק. חבל שאני מדבר על זה אבל אני חייב, כי אנחנו חיים אל תשכחו בארץ הקודש, ארצו של העם הנבחר, העם היהודי.



אצטט לכם את הידיעה שהופיעה בעמ' 14 של "מעריב" של יום חמישי: "אפילו ותיקי השוטרים בתחנת אופקים הזדעזעו בשבוע שעבר כשלמקום נכנסת אישה מבוגרת שטענה כי בנה בשנות ה-30 לחייו נהג לאנוס אותה בחודשים האחרונים. האם, שהגיעה לתחנה מלווה בבתה, הגישה תלונה נגד בנה וגוללה בפני השוטרים הנדהמים את המסכת הארוכה של אינוס ומעשים מגונים שביצע בה בנה. היא ניסתה להגן על עצמה מפני בנה אולם ללא הואיל. עוד סיפרה האם כי באותו בוקר שבו הגישה את התלונה, הוא איים עליה שיביא עימו בערב כמה גברים נוספים שאף הם יאנסו אותה".



 


מידי פעם אנחנו מתוודעים לעבירות נוראיות, אם כנגד ילדים, אם כנגד קשישים, כשהשורה התחתונה של העברות האלה זו פגיעה בחסרי ישע. בחוק הישראלי העונש על פגיעה בחסרי ישע יכול להגיע במקרים כאלה כמו אונס או אלימות קשה ל-20 שנות מאסר. אני לא יודע איך יסתיים התיק הזה אבל בכל פעם שאני קורא את הידיעות האלה אני מנסה לאחר מכן לעקוב ולראות איזו תגובה תבוא מצד אנשים שהם מובילים חברתיים כמו למשל מצד רבנים.

אני הייתי בטוח שאנשי דת יגיבו ובדרשות מנומקות, ענייניות וחשובות יוקיעו את התופעות האלה אבל נאדה, גורנישט, כלום. מפוליטיקאים אני לא מצפה לכלום אז לא ציפיתי שיהיו פוליטיקאים שיגידו שהחברה הישראלית מידרדרת ברמות שלא יאומנו, ובאמת כמו שחשבתי לא שמעתי אף אחד.

יהודים מחסלים יהודים במדינת היהודים

היו עוד שני אירועים בהמשכים, בטווח של פחות משלושה - ארבעה ימים בשני מרכזים עירוניים, האחד בהוד השרון והאחד ברחובות. מכוניות מתפוצצות במקומות שגרה בהם אוכלוסיה מסביב. לא דאעש, לא חיזבאללה, לא חמאס, לא פת"ח, לא החזית העממית, ארגוני טרור יהודים מחסלים יהודים במדינת היהודים. מישהו שמע את אחד מכל הפלצנים שהופיעו בתכנית "השמטע" של נדב פרי או "פגוש את האתונות" עם רינה מצליח? האם מישהו מכל אותם פלצנים שעלו לתכניות האלה עם חימושי השכל שלהם, עם כל מיני דפי מסרים מצחינים שהם טוחנים אחד את דברי השני אחד אחרי השני, אף לא אחד מאותם נציגי ציבור קם ואמר אפילו בנימוס – "לפני שניכנס לעניין הפוליטי רבותיי, קורים דברים נוראיים במדינת ישראל".

ילדים אונסים אימותיהם, אבות אונסים בנותיהם, יהודים מפוצצים מכוניות של יהודים ורק בדרך נס (יעני נס, יש כאלה שקוראים לזה בחסדי שמיים) אז רק אחד, שניים או שלושה נרצחו ולא יותר. במקרה אחד בתו בת ה-17 של האיש שנגדו כוון המטען נפצעה, אתמול עוברת אורח שהייתה ליד הפיצוץ ברחובות נפצעה. אבל כל אותם נבחרי ציבור מתעלמים מזה, מתעסקים בבקבוקים, ב-V15, V8, מי שיקר למי, מתי שיקר ואיך שיקר. זאת אומרת, הבעיות החברתיות האמיתיות בכלל לא נוטלות חלק בבחירות, לא מאנשי הימין, לא מאנשי האמצע ולא מאנשי השמאל.

רק שהחשב הכללי בכנסת לא יתבלבל

עוד הערה אחת חשובה, שהרבה אנשים לא ישימו לב אליה לצערי. הכתב החרוץ של "דה מרקר" צבי זרחיה מפרסם שממש היום יועלו המשכורות של חברי הכנסת. כלומר, חברי הכנסת יקבלו היום תוספת שכר של 675 שקלים במכה אחת, ולמה אני אומר במכה אחת? אם זכור לכם הייתה התפארות מצד כל מיני גורמים שונים, גם מצד הממשלה, גם מצד אחרים על כך שהעלו את שכר המינימום בסכום מקביל לסכום הזה שחברי הכנסת היום מקבלים במכה אחת. אבל כשחברי הכנסת או השרים מתפארים שהם גרמו לכך שיעלה שכר המינימום מ-4,300 ל-5,000, הם לא מספרים ולא טורחים להזכיר שזה בשלוש פעימות למשך שלוש שנים.

בשלוש שנים יקבלו מיליון (או השד יודע כמה) עובדים שמרוויחים שכר מינימום את ההעלאה של 700 השקלים. חברי הכנסת, ששכרם הוא כ-40 אלף שקלים בחודש, יקבלו את זה במכה אחת. למה לא להיפך? למה שחברי הכנסת לא יקבלו בשלוש פעימות את העלאת השכר? אני אגיד לכם למה, כי השכר שלהם עולה אוטומטית כמעט כל שנה, אז מה יתחילו להתבלבל? בשלוש שנים הוא יעלה שלוש פעמים, איך הם יסתדרו? החשב הכללי בכנסת יתבלבל.

זה מראה לכם כמה כל אותם נבחרי ציבור שמוקים גם בעניין הזה (לא מצאתי מילה יותר עדינה, ושמוק זו מילה די עדינה). למה אף אחד מהם לא הזכיר את זה גם? הרי הם ידעו ששכרם עולה היום. במהלך סוף השבוע הופיעו המון נבחרים ב"שבת תרבות" בתכניות בטלוויזיה אבל הם כולם שותקים. מלחמת הבחירות שיתקה את כל העסק שקוראים לו החברה הישראלית, הבעיות החברתיות, הבעיות הקשות האמיתיות, אלו שבאמת מציקות לעם. ובמה כולם התעסקו מימין ומשמאל? (חלק בצחוק כי לא היה נעים להם בגלל שהם שייכים לממשלה ולקואליציה וחלק בגלוי) כולם התעסקו עם בקבוקים.

זהבי עצבני, ראשון עד רביעי ב-12:00, רדיו ללא הפסקה