שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב


נדמה לי שאנשי מח"ש, היחידה לחקירת שוטרים, עושים חריש עמוק במשטרה, חריש שהיה צריך להתבצע לפני הרבה מאוד שנים אבל כנראה שזה לא הסתייע. היום התבשרנו על חקירתו במח"ש של ניצב שביעי, אחרי שישה שכבר פרשו בשנתיים האחרונות בנסיבות כאלה או אחרות, בכל הקשור להטרדה מינית. נדמה לי שהניצבים קצת התבלבלו, הממזרים שינו את הכללים ואף אחד לא זכר לשלוח פקס למשטרה. כן, הם עוד עובדים שם בפקסים. אז עכשיו הם לומדים בדרך הקשה את מה שהאלופים בצה"ל למדו לפני עשרים שנה.



אריה התלונן לפני התוכנית למה הם לא חוקרים את הניצבים בסדר אל"פבתי לפחות, אבל נדמה לי שאפשר להעלים עין, המשטרה החדשה תהיה אחרת, מדים ודרגות של ניצב לא יאפשרו לאף אחד לעשות מה שבראש שלו לכל שוטרת שמשרתת תחתיו, וממש טוב שכך.



 


שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע

עבריינים לכאורה שעמדו לדין אתמול, ואשר משפטם היה אמור להתחיל בשעה 13:30, נהנו מהעובדה שהפרקליטים בשרות המדינה לא התייצבו לאולמות בתי המשפט. הפרקליטים שבתו עד 16:00, ולא משום ששכרם אינו ראוי בעיניהם אלא כי הם החליטו למחות על דוח הביקורת הראשון על הפרקליטות שפרסמה הנציבה הילה גרסטל. בדוח הזה היתה התייחסות לתלונה שנמצאה מוצדקת על פרקליטה שהתרשלה ושמה פורסם.

החוצפה של הפרקליטות מרקיעה שחקים. שנים גררו רגליים ועשו כל מה שהם יכולים כדי לעכב את הקמת גוף הביקורת עליהם. ואחרי שהוקם לבסוף – הם שובתים במחאה על כך שהשופטת גרסטל עשתה את מלאכתה. ראש הממשלה והשרים, הצבא והמשטרה ,הנשיא והכנסת, אפילו השופטים – נתונים לביקורת. רק הפרקליטים מתייחסים לעצמם כנעלים מעל כל ביקורת. מה שעשו אתמול היה בעיני בושה אמיתית, מתחת לכל ביקורת. 

חמש, ראשון עד חמישי ב-17:00, רדיו ללא הפסקה