האזינו לקטע המלא ברדיו 103FM 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע:

שמעתי היום את תשדירי הבחירות ברדיו. ויותר ויותר  נדמה לי שאני מתנגד לחופש הדיבור.
כשאני שומע בתשדירי הבחירות דקה שבה שרים האחים גולדשטיין את הזמריר המשכנע שלהם המורכב מהמילים בני גולדשטיין דני גולדשטיין בלופ אינסופי,  כשאני שומע על מפלגת מגינים על ילדינו מפסיקים להאכיל אותם פורנו, או מפלגת כולנו נח נח שבלבלו אותה היום עם מפלגה בעלת שם דומה רק בלי הנחנח – זה לא חופש דיבור. זה קרקס. 

אגו טריפ של כל מיני , שפעם בשנתיים שלוש או ארבע זוכים בתעלה פתוחה  לראש שלנו באמצעות שידורי תעמולה ברדיו ובטלויזיה בשעות שיא. אין לי ספק שצריך לאפשר להם לבזבז את כספם וזמנם ולרוץ לכנסת. אבל למה על חשבוננו? את שידורי התעמולה האלה הגיע הזמן לבטל.
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב
השבועון האמריקאי "ניוזוויק" העלה ביוזמתו מאמר ישן מלפני עשרים שנה, הכותרת של המאמר היתה האינטרנט? בההה, והמסר היה שהאינטרנט זה סתם, הוא לא באמת מביא מהפכה.  ובקיצור, עוד עשר עשרים שנה אף אחד לא יידע מה זה אינטרנט. 
השוטר הטוב לא מוענק על המאמר הזה, שהפך לאחד השגויים והמופרכים שנכתבו אי פעם, אלא לניוזוויק עצמו ששולף את המאמר הזה מהבוידעם עשרים שנה אחרי, מכה על חטא, עושה מעצמו צחוק ומספר לחבר'ה, בשביל זה צריך הומור עצמי, ביקורת עצמית, בשביל זה לא צריך להחזיק מעצמך יותר מדי, שהרי כולנו טועים וכולנו בני אדם. 
אז ניוזוויק יצאו קטנים מאוד עם המאמר הזה, אבל גדולים לגמרי עם היוזמה לפרסם אותו מחדש.