הייתי אמש בהפגנה הסוערת בירושלים. אני מבין ללבם של צעירי העדה שמתפוצצים מזעם על גילויי אלימות מצד שוטרים כלפיהם, אבל אני פונה לצעירים האלה ואומר: הזעם מוצדק, אבל האלימות מצדנו לא מוצדקת.
התקרית שבה צולמו שוטרים מכים חייל צעיר מבני העדה היא מזעזעת. היא הייתה הקש ששבר את גב הגמל, שכן היו תקריות דומות נוספות שלא צולמו ולא הובאו לידיעת הציבור. ההתפרצות מובנת ואף מוצדקת, אך למרות הכל אני פונה אל בני הנוער של קהילת עולי אתיופיה ומבקש לפעול  
רק במסגרת החוק.

משטרת ישראל היא לא האויב שלנו. יש בה שוטרים טיפשים וסוררים שבהם צריכים לטפל ביד קשה. יש לפטרם מהמשטרה ולהעמידם לדין למען יראו וייראו, אבל אסור לעשות הכללות. לא כל השוטרים הם כאלה. נפגשנו עם מפכ”ל המשטרה והוא הבטיח לטפל בבעיות האלה מן השורש ולבער תופעות של אלימות בקרב שוטרים.
על כן אני פונה אליכם צעירי העדה בקריאה: אנא, כבדו את החוק. מחאה יכולה להיות רק במסגרת החוק ובדרכים לגיטימיות ולא באמצעות יידוי  אבנים על שוטרים. אנחנו מוחים נגד אלימות כלפינו, ולכן אסור לנו להשתמש באלימות כלפי אחרים.
אני מתחייב כחבר כנסת לטפל בנושא, לא להרפות ולא לתת לו לרדת מסדר היום. בנוסף, בכוונתי ליזום פגישה בין צעירי העדה והחייל שהותקף לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. יחדיו נפעל כדי לבער את הנגע הזה ולהחזיר את הכבוד הראוי לבני העדה. אני מתחייב שאנו, כמנהיגי ציבור, נפעל בנחישות כדי לטפל בבעיות המכאיבות לבני הנוער שלנו.
הכותב הוא חבר כנסת מטעם הליכוד.