שלום אני בן כספית, ואני היום השוטר הרע

אני לא לגמרי יודע נגד מי השוטר הרע הזה, נניח שהוא נגד המציאות, ואני מוחה על זה שאי אפשר היה לסדר לנו סוף טוב יותר עם אור אסרף. 
מה כבר ביקשנו, בשבוע החולף נקשרנו לבחור המקסים והמדהים הזה, לפצוע מסיירת אגוז בצוק איתן שנפצע, השתקם, ונסע לטייל קצת בנפאל, למדנו להכיר את החיוך שלו, את המשפחה המקסימה שלו, עקבנו בנשימה עצורה אחרי החיפושים אחריו ועכשיו, ממש עכשיו, אנחנו מתבשרים בלב שבור על מציאת גופתו. 

ואני שואל אותך, מציאות יקרה, מה היה כבר קורה לך אם היינו מוצאים היום את אור אסרף בריא ושלם עושה לעצמו קפה על גזיה באחד הואדיות בלנגטן, מה כל כך קשה בזה, לא מגיע לנו האפי אנד פעם, דווקא הפעם?

שלום אני אריה אלדד, ואני היום השוטר הטוב
ח"כ איילת שקד עתידה להיות שרה בממשלה הבאה. מדברים על תפקיד שרת התרבות והספורט. אני שמח. עכשיו נוכל לראות אם היא תצליח יותר מלימור לבנת למנוע תקציבי מדינה מאלו המבקשים להחריב אותה. 
אבל לא בגלל זה אני מעניק לה את השוטר הטוב היום. שקד הודיעה שהאם תתמנה לשרה היא מבקשת להתפטר כדי לפנות מקום לבאה אחריה, שולי מועלם רפאלי. שולי היתה חברת כנסת פעילה בכנסת הקודמת, ובכלל העיקרון מוצא חן בעיני. 
אני מקווה שהחוק הנורווגי יחוקק. ולא רק כבחירה של השר אם להתפטר מהכנסת אם לאו אלא כברירת מחדל. החוק אומר שאם השר חדל לכהן בתפקידו זה שנכנס במקומו לכנסת מתפטר וזה שויתר על מקומו נכנס לכנסת. זה טוב לכנסת. טוב להפרדת הרשויות. אז למי זה רע? רק לכאלו שמפחדים שמא חבר הכנסת שנכנס יסרב להתפטר. נו מילא.